פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מוצר פגום< נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

שלום רב,
ברצוני להתלונן על השירות הלקוי שאני מקבלת מכם.
בתאריך 30.11.12 רכשתי אוזניות Steelseries V2 בסניף נהריה, מהר מאוד התברר כי המוצר פגום,
כלומר - כאשר מחברים את האוזניות למחשב נייח\נייד לא שומעים דבר, אך כאשר מחברים לטלפון הסלולרי הן דווקא עובדות.
המתנתי עם הבעיה כמה ימים, חשבתי שזו בעיה אצלי במחשב, לאחר מכן בדקתי זאת בכמה מחשבים והבנתי שזוהי בעיה באוזניות.
כעבור שבוע, פניתי לחנות בה רכשתי את המוצר ונאמר לי שלא ניתן להחליף את המוצר אך הוא יישלח למעבדה הראשית.
יש לציין כי הנציג בדק אותן בחנות באחד המחשבים והסכים איתי שקיימת בעיה.

לאחר כשבוע קיבלתי טלפון מאחד הנציגים בסניף נהריה שאמר לי כי האוזניות חזרו והן תקינות, כאשר הגעתי לביתי וחיברתי אותן הסתבר כי הבעיה עדיין קיימת והאוזניות לא תוקנו כלל.
התקשרתי לסניף נהריה והנציג ענה לי בזלזול, אמר כי אין לו מה לעשות בנדון חוץ מלשלוח אותן שוב אל המעבדה.
אמרתי לנציג שהתשובה שלו לא מקובלת עליי ואני מעוניית לדבר עם מנהל, הנציג אמר שאין כרגע מנהל בחנות ושאפנה לשירות הלקוחות.
וכך עשיתי, כאשר סיפרתי לשירות הלקוחות את המקרה, נציגה שענתה לי דיברה בזלזול רב ואמרה " אין לנו איך לעזור לך אתה מוזמן לנסוע עם האוזניות למעבדה בלוד" - הסברתי לה שאני מנהריה ושאין היגיון בדבריה. השיחה הסתיימה כמובן ללא פיתרון.

למחרת הגעתי לחנות ושוב קיבלתי את אותה תשובה - רק לשלוח למעבדה. אז שלחנו למעבדה בפעם השניה והנציג שפתח את הקריאה אף אמר לנו ש"אם האוזניות יחזרו תקולות הן כמובן יוחלפו", אז נרגעתי.
לאחר כמה ימים (27.12) קיבלתי טלפון מהחנות בטענה שהאוזניות הגיעו ופעם הן תקינות, ביקשתי מהנציג שיבדוק אותן אצלו לפני שאני מגיעה לקחת. מסתבר שהאוזניות שוב תקולות עם אותה בעיה בדיוק, ועל הדו"ח שחזר מהמעבדה רשום "תקין".
הפעם מאוד כעסתי, אני מטורטרת כ"כ הרבה פעמים על מוצר שנרכש פגום.
קיבלתי מוצר תקול מהיום הראשון וגם הנציגים בחנות הסכימו איתי אך אמרו שאין בסמכותם לעשות דבר מלבד לשלוח למעבדה בפעם השלישית. ביקשתי שוב לדבר עם מנהל וכמובן קיבלתי את אותה תשובה "אין מנהל וגם לא ניתן לדבר איתו טלפונית".

יום ו' (28.12) הייתי בחנות ודיבר איתי נציג בשם יוסי שהרים עליי את הקול ואמר לי "את יכולה לקחת את האוזניות איתך או לשלוח אותן למעבדה - לנו אין מה לעשות". ביקשתי ממנו להתייעץ עם מנהל לפני שהוא "מסלק" אותי מהחנות, הוא אמר שאין מנהל ושאני אסתפק בתשובה שלו. לאחר מכן יוסי אמר שהוא סיים משמרת וביקש מנציג אחר להמשיך טיפול בי. המוכרנים בחנות התווכחו בניהם מי ימשיך את הטיפול, הם נתנו לי להרגיש לא רצויה ושאף אחד מהם לא מעוניין לטפל בי.
יצאתי כועסת מהחנות והשארתי את האוזניות שם.

אני רוצה לציין שאני מאוכזבת מאוד מהשירות שקיבלתי, הן מהחנות והן מהמוקד הטלפוני.
לא ביקשתי לבטל עסקה או לקבל את הכסף בחזרה, סה"כ אני מבקשת מוצר תקין! אתם נותנים לי להרגיש שזו בקשה מוגזמת.
כעת אני לא מוכנה לקבל מוצר שתוקן אלא חדש. בכל חנות שמכבדת את עצמה מזמן היו מחליפים את המוצר כי יש נהלים ברורים במצב כזה וכאשר ומוצר חוזר מהמעבדה תקול במסירה לא מטרטרים את הלקוח כ"כ הרבה פעמים לשווא. אתם צריכים להתבייש.


קארין
0528976114
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המוצר לחדש. פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוחה שלחה לנו אמייל בנושא והעברנו את פנייתה למנהל הטכני של הרשת כדי שיבדוק את המוצר במוקד התמיכה כדי לנסות להבין את טענות הלקוחה.
תגובה:
הלקוחה מודעת לנושא ואנחנו נהיה אתה בקשר לאחר בדיקה, במידה והמוצר אכן לא מתפקד כראוי הוא יוחלף לה.
ניתן לסגור פניה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה