פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר באחריות חזר מהמעבדה ללא תיקון בטענה שהנזק מהלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים מסרתי נגן MP3 נגד מים לחנות באג בנהריה מאחר והנגן שעדיין באחריות התקלקל. הבעיה בנגן היא מגע רופף בחיבור של כבל האוזניות למכשיר ולכן אין שמיעה רציפה של המוסיקה. מאחר והמוכר אמר לי שאני לא צריך לשלוח את האזניות למעבדה ניתקתי אותם מהמכשיר. הניתוק בוצע באמצעות השיניים מאחר והאזניות מחוברות בלחץ רב למכשיר כדי למנוע חדירת מים. היום חזרו אלי עם התשובה מהמעבדה: "יש סימני לעיסה במכשיר ולכן הנזק נגרם מהלקוח" גם הנציג בחנות (בשם יותם) וגם הנציגה בשירות הלקוחות הטלפוני (בשם עינב) הודיעו לי שלא ניתן לערער בשום אופן על תשובת המעבדה.
אין שום קשר בין הקלקול של המכשיר לבין הסימנים שעליו:
1. ה"לעיסה" בוצעה רק לאחר שהקלקול נעשה.
2. סימני השיניים חיצוניים ואפשר לראות בבירור שאינם קשורים לקלקול במגעים הפנימיים בחיבור לאזניות.
על מנת להקל על החברה להתייחס לתלונה להלן מס' תעודת המשלוח: 442200019
כספי סוג הנזק :
או לתקן את המכשיר או לתת זיכוי מלא או להעביר את המוצר לבדיקה במעבדה פרטית עם התחייבות שבאג תשלם על הבדיקה במידה ונמצא שאני צודק פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות באג שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לכם על פנייתכם,
לצערנו אין לנו דרך לדעת אם הנזק היה לפני או אחרי,
מעבדת השירות קבעה כי יש נזק פיזי וסימני לעיסה, המוצר אינו מכוסה במסגרת האחריות, על המוצר להיות במצב סביר.
אם הלקוח מעוניין לקחת את המוצר ולתקן במעבדה פרטית זו החלטה שלו, רשת באג יבואנית המוצר, לא תישא בעלויות הבדיקה.
תגובה:
תשובתנו עומדת בעינה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה