|
|
|
|
|
|
מכשיר פלייסטישן 3 שהתקלקל לאחר שלושה ימים ואי מתן שרות בחנות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 23 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
קניון עזריאלי מודיעין |
כתובת: |
מודיעיו |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לאחר שלושה ימים המכשיר הפסיק לעבוד ללא כל סיבה, כשהגעתי לחנות הם לא היו מוכנים לדבר והפנו אותי לנותן השרות ישפאר בירושלים, אינני מבין מדוע אני צריך להפסיד יום עבודה על מכשיר מקולקל שמכרו לי. בקיצור שרות גרוע ממה שמתימר להיות רשת אמינה.
|
החלפה, שליחה לשרות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
באג מחשבים שירות לקוחות
, תגובה:
|
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
לצערנו אכן על הלקוחה לפנות ליבואנית וספקית השירות לקבלת תמיכה שירות. |
תגובה: |
על הלקוחה לפנות לחברת ישפאר, יבואנית וספקית השירות |
פתרון: |
|
|
|