פרטי התלונה

תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נשלח IPAD לתיקון והוחזרת עם תקלה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סינמה סיטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
שלחתי אייפד עם בעיית טעינה שרושם לי NO CHARGE בכל הכנסה של מטען. השליחה התבצעה בזמן האחריות.
קבילתי את האייפד כבר לאחר תקופת האחריות עם אותה בעיה שלא נפתרה (המוכרים בסניף עדים). המכשיר נבדק עם 4 מטענים שונים!
בדו"ח מעבדה לא מצויינת תשובת הטכנאי ורשום רק שהוא עדכן גרסא, אי המכשיר וצילם נזקים שאני כלל לא חתום עליהם בעת שליחת המכשיר!
הבעיה לא נפתרה ולא נתנה תשובה מדוייקת.
מבחינתי המכשיר בר תיקון ולא טופל כמו שצריך.
במידה והיה מקורז או נוזק היה הדבר מצויין בדו"ח של הטכנאי כלא ניתן לשיפוץ ולכן אין שום מניעה מלתקן לי את המכשיר או להחליפו בחדש בהסכם אחריות!

ועוד דבר, שלחתי לך מייל עם תלונה על השירות של הסניף בבת ים ולא קיבלתי התייחסות כלל על הטירטוריאדה שעברתי באותו יום, תודה רבה!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר פתרון נדרש :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
אייל גואטה, מנהל שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
אנא העבירו לי את תעודת המשלוח מספר קריאה למעבדת השירות כדי שאוכל לבחון את פניית הלקוחה
תגובה:
ממתין להשלמת פרטים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה