פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול רשלני ומסכן חיים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
סניף חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חוה וד"ר א. שמפנייר
רח' רות 35 חיפה 3440442 טל: 0220 837 – 04
דאר אלקטרוני: [email protected]


חיפה 3.3.14
עבור
חברת אמישראגז
בדוא"ל: [email protected]

הנדון: שרות לקוי וסיכון נפשות

א.ג.נ.

ביום ששי ה-21.2.14 התעוררנו בלילה עם ריח חריף של גז בבית. בשבת בבוקר בשעה 8:00

צלצלנו למוקד החברה ודיווחנו על הדליפה. נאמר לנו שאין כרגע טכנאי – עד הצהריים. היינו

חייבים לנסוע מחוץ לעיר ועל כן השארנו את הכניסה למרפסת פתוחה.בצהריים צלצל הטכנאי

ואמר שסגר את המונה. כשחזרנו לפנות ערב הריח היה הרבה יותר חריף. שוב צלצלנו למוקר

החירום ונאמר לנו שביום ראשון יבוא טכנאי. ביום ראשון בשעה 17:30 הגיע הטכנאי (קבלן פרטי

בשרות אמישראגז) ונבהל מריח הגז. הוא מצא שהחברה השאירה ברשלנות את וסת הלחץ

בתוך הדירה ופירק אותו והעביר אותו החוצה. במקביל ביטל את קו הגז שמוביל למייבש

הכביסה בטענה כי זה מקור הדליפה וביקש להזמין טכנאי שרות.הוא הרכיב ברז ראשי על וסת

הלחץ וסגר את הגז הכללי. הטכנאי בא למחרת בבוקר,לא מצא כל דליפה ולקח 300 שח תמורת

הביקור. ריח הגז כבר מילא את כל הבית ולאחר צעקות הסכימו לשלוח טכנאי החברה, שהגיע

ביום רביעי בבוקר ונחרד מהמצב. הוא ניתק את הגז הראשי לכל דיירי הבניין וביום חמישי בא

מיזמתו כי לדבריו " לא יכל לישון בלילה" . הריח היה כבד מנשוא . ביום ראשון (2.3.14)

הגיע ומצא כי הבעיה אינה בצנרת שלנו אלא בקו הביניים שבין המיכלים לדירה שלנו. בין

היתר גילה שאין "מרכזיה" בבנין ולכן השאיר את ברז הגז הראשי סגור. הוא דיווח לחברה

ואחרי נדנודים רבים הואילו לומר לנו כי יבואו מומחים מתל אביב למצוא פתרון.יתכן כי היו היום

מומחים (אם כי לא היה כל סימן לבואם) לא נאמר לנו כלום ושוב אחרי נדנודים אמרו לנו שלא

נמצא הפתרון וישקלו להרכיב לנו "בלונים קטנים" ליד הדירה.

מזה 10 ימים חיינו אינם חיים. אנחנו מנותקים מן הגז ואיננו יכולים לבשל בבית.אנחנו נאלצים

לאכול בחוץ. הבית בסכנה ואנחנו נמנעים אפילו מלחמם. הסחבת אינה נגמרת,הריבים עם שרות

הלקוחות מבישים ! חוסר האכפתיות של החברה – מחריד וכל השכנים בבנין סובלים כבר 4

ימים (מחוסר מרכזיה) ומעל לכל – אין פתרון באופק כי החברה מנסה לחסוך כסף על חשבונינו

ולהפטר בתיקון "עקום" של הרכבת בלונים קטנים ליד הדירה, במקום לחדש את הצינור

(שבאחריותם) כראוי .


העתק : אתר "תלונה"

הרשות להגנת הצרכן





חוה ודר' שמפנייר
כספי סוג הנזק :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה