פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה לא חוקית / עקב ערבוב מונים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
נכנסו לדירתנו שקנינו וקיבלנו כל חודש מחברת אמישרגז דרישה לשלום סכומים מופקעים ממש , יש לציין שאנחנו זוג צעיר+ילד ואיננו כמעט לא משתמשים בגז בכ"ז חברת אמישרגז שלחה לנו חיובים חודשים מטורפים עד כדי אלף ש"ח לאחר בירור איתם זיכו אותנו וטענו שקורא המונים התבלבל , רק מה שהוא התבלבל לא פעם אחת אלא פעמיים.
לאחר בירור בינינו דיירי הבנין התברר שאמישרגז טעתה והיה ערבוב מונים לכל הבנין,
חשבתי לתומי שעכשיו יהיה זיכוי , לא כך ,הם שלחו דרישה לחוב על סך 1663.34 ש"ח אני לא יודע מה לעשות איתם ?
חוץ מה הם דורשים שהשלם מתחילת ערבוב המונים אבל אני נכנסתי רק לפני חצי שנה.
יש לציין שאיני יכול לעבור חברה גז כיון שיש ריכוז של כל הרחוב שחתמו איתם חוזה.

מה עושים אשמח לעזרה מכם
כספי סוג הנזק :
החזר כספי וביטול החוב פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
שיינברום יפה סגנית מנהל מחלקת גז מרכזי אמישראגז שם ותפקיד:
בתאריך 07.2013 בוצעו החלפות מונים בבניין ברח' הרב קלכהיים 9 בו מתגורר מר פולק.
ההחלפות בוצעו במסגרת שדרוג המונים.
לצערנו ,בדיעבד נמצא כי חלו שיבושים ברישום מספרי המונים החדשים ושיוכם בהתאמה לדיירים הנכונים.
בתאריך 03.06.2014 בוצע בדיקה מעמיקה על ידי טכנאי מטעמנו בעקבות תלונות של דיירים בדבר צריכה גבוהה.מר פולק אף נכח במקום בעת בדיקת הטכנאי וזאת על פי עדותו.
על פי ממצאי הבדיקה נמצא כי מונה שמספרו 135070 שעל פיו חוייב מר פולק בחשבונות הגז מקריאה 0.0 ועד קריאה 55.2 נכון לתאריך 22.05.2014 מחובר בפועל לדירה מספר 6 ע"ש משפחת בן נון.
לעומת זאת,המונה המחובר לדירתו של מר פולק בפועל הינו מספר 135076 שחובר בקריאה 0.0 עד קריאה 169.4 נכון לתאריך
22.05.2014.
בהתאם לממצאים הנ"ל בוצע חיוב של הפרש צריכה של 114.2 מ"ק לחשבונו של מר פולק ובמקביל בוצע זיכויי בחשבונו של מר בן נון.
טענתו של מר פולק כי נכנס לדירה רק ב 11.2013 נבדקה וכפי שהוסבר לו הפרש הצריכה שבגינה חוייב נבעה בעיקר מצריכת גז גבוהה בתקופת החורף עבור חשבונות לתקופה 12-012014 , 02-032014 שהופקו כאמור במקור למר בן נון וזאת בגין השימוש המוגבר במכשיר ההסקהחימום שקיים בדירה.
בהמשך לבדיקה זו נשלחו אליו פירוטי הצריכות בשני המונים.
בעקבות ערבוב המונים נשלחו מכתבים לכל הדיירים שבחשבונם נפלה טעות בניהם גם של מר פולק.
יתרה מזו מר פולק שוחח עם נציגתנו בטלפון מספר פעמים וניתנו לו הסברים נוספים .בשיחה טלפון שערך עימנו ב 17.07.2017 התחייב לפרוע את החוב עד 17.08.2014.
אנו חוזרים ומתנצלים על הטעות שנפלה.
תגובה:
מר פולק יוכל לשלם את היתרה בתשלומים שווים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה