פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק טכנאי ואי סיום טיפול נושא התלונה:
קולשוב דימה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ההורים שלי גרים ביחידת דיור והחליטו לעשות שיפוץ למטבח. בכחלק מהשיפוץ נדרש להזיז את נקודת החיבור של הגז בדירה.
פנינו לחברת אמישראגז והם פתחו קריאה ואמרו שישלחו טכנאי.
הגיע טכנאי בשם אניס סגר את גז הראשי, סימן נקודה בשביל הנגר של המטבח, אחרי שהנגר עשה את החור במקום המסומן הטכנאי גז גילה שהוא טעה ושאין גישה לנקודה ואין אפשרות להתקין נקודה במקום המסומן, נאלצנו להזמין את הנגר לצורך תיקונים נוספים במטבח בתשלום על חשבוננו כדי לתקן את הגישה לנקודה כפי שנדרש על פי ההוראות של הטכנאי. עד כה שילמנו 300 ש"ח לטכנאי גז ולא קבלנו קבלה (שיהיה ברור, הטכנאי הוזמן דרך החברה באופן חוקי לחלוטין)
עברו כבר כמה ימים ואנחנו עדיין מחכים לטכנאי גז שיגיע ויסיים את העבודה לשמה הוא הוזמן. להזכירכם אנחנו עדיין מנותקים מהגז. אחרי כמה ניסיונות להשיג את הטכנאי הוא ענה ואמר שהוא לא מוכן להגיע ללא תשלום נוסף של 200 שקל (בואו לא נשכח שעל התשלום הקודם לא קבלנו קבלה ולא נראה לי שגם על זה נקבל קבלה) ודרישה נוספת שלו היא שיש להזיז את נקודת הגז של הדירה הנוספת שאינה קשורה לשיפוץ בטענה שמיקומה אינו תקין, למרות שהוא זה שהתקין אותה בעבר (אם נדייק הוא זה שביצע את ההתקנה לפני שנתיים, וגם אז לקח כסף ולא נתן קבלה) כשהזכרתי לו שהוא זה שעשה את הנקודה בעבר הוא הכחיש וטען שאין סיכויי שזאת עבודה שלו (אם הוא לא עשה את העבודה מהיכן הוא יודע על הנקודה הנוספת?)
רצוי לציין שעדיין רואים את הסימנים של נקודה הישנה,

כרגע ההורים שלי ללא גז בבית.
אשמח לקבל את תגובתכם בנושא
0544****95, דימה
כספי סוג הנזק :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה