|
|
|
|
|
|
הזזת בלוני גז |
נושא התלונה: |
יום רביעי 20 דצמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רח' סמילנסקי 4 |
כתובת: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2006 טכנאי הזיז את בלוני הגז ללא סיבה ברורה והדייר שילם עבור העבודה.
ב- 14.1.2007 התקשתי למשרד ובקשתי לדבר עם מנהל. לאחר שהמנהל לא חזר אלי שלחתי ב- 17.1 פקס. עוד באותו בוקר חזר אלי מנהל וקבע להפגש איתי בבית ב- 21.1 אך הוא לא הופיע וגם לא התקשר.
ב- 6.2.2007 שלחת פקס נוסף ועד היום אין כל תגובה. יש פה זילזול וחוצפה מעבר ל"עבודה" המיותרת והחובבנית שבוצעה בדצמבר.
|
כספי , |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אמישרגז שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|