פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת בלון גז ללא צורך נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לאמישראגז ותארתי להם כי במהלך היום יש רגעים בהם יש גז, ואילו יש רגעים בהם אין גז. הם טענו כי הבלון נגמר ועלי להחליפו. כיוון שאני גרה בדירה שכורה, לא ידעתי מתי הוחלף בלון והסכמתי להחלפתו. יש לציין כי אני דיירת יחידה בדירה בת חדר וחצי, אך המדובר הוא בבלון גדול (48 ק"ג). מיותר לציין כי אין סיכוי שאשתמש בכל הבלון במהלך מספר החודשים שנותרו לי לגור בדירה. לאחר החלפת הבלון, הבעיה לא נפתרה, ורק לאחר מספר טלפונים לחברה, הם נאותו לשלוח טכנאי לבדוק מה הבעיה (למרות שביקשתי שאהיה נוכחת כשטכנאי מגיע, הגיע טכנאי כשלא הייתי, לא טיפל בכלום, והיה צריך לחזור שוב). התברר כי הבעיה היתה בווסת, אשר הוחלף, ואכן הבעיה נפתרה. מכאן- הבעיה לא היתה בבלון ריק, אלא בווסת מקולקל, והבלון הוחלף שלא לצורך. שילמתי 379 ש"ח עבור בלון שלא היה צריך להחליף. החברה מסרבת להחזיר לי את כספי. שוחחתי עם מנהל הסניף בחיפה, אודי ברסד, (שהיה חצוף ביותר), וכן עם נציגת תלונות הציבור, אך הם לא הסכימו ללכת לקראתי בשום צורה. אני סטודנטית שבקושי מצליחה לשלם שכ"ד, ומבחינתי - זרקתי 379 ש"ח לפח. החברה טוענת כי בלון הוחלף לפני מספר שנים, אך אין דרך לדעת (לא להם ולא לי) - כמה גז היה בבלון. העובדה היא שהיה גז, כי כשהוחלף הווסת - הבעיה נעלמה.
יש לציין שתאור הבעיה שהיתה אינו תואם תאור של מקרה בו נגמר הגז בבלון - הדבר נאמר לי ע"י נציגת החברה לאחר שהבעיה לא נפתרה עם החלפת הבלון.




כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף ששולם עבור הבלון פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
מירב - מח' פניות ציבור שם ותפקיד:
הגברת קיבלה מכתב תשובה . תגובה:
אין בסיס לבקשתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה