פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ופוגע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מבדיקת טכנאי שלכם שנעשתה בתאריך 6/6/07 בשעה 11 אצלנו בדירה, נתגלה ברז לא תקין וצינור גומי לקוי. משיחה עם שירות הלקוחות שלכם, תואם מועד להגעת טכנאי. אותו תיאום מועד נעשה בדרך מאוד לא נעימה. ימימה, מנהלת מחלקת טכני סניף י-ם, תיאמה לנו מועד דחוף להגעת טכנאי, כיוון שנותקנו מאספקת הגז ועמדנו לפני שבת. נתבקשנו להסדיר תשלום באשראי, לאחר שימימה לא איפשרה את התשלום במזומן, כשהשעה היתה 14:25 בתאריך 6/6/07. ימימה לא ציינה כי יום עבודתה מסתיים בדקות הקרובות. מה גם שלא מצויין על גבי שום מסמך, תא קולי, מהם שעות הפעילות של הסניף. כשהתקשרנו לתת את התשלום טלפונית לא היה למי לתת אותו. לפי בקשתה של ימימה, התקשרנו ב8 בבוקר ליום 7/6 כדי לוודא את מועד ההגעה של הטכנאי. ולשלם את התשלום כפי שנתבקשנו. ימימה הגיבה בחוסר נימוס קיצוני, על סף הברוטאליות וטענה שכיוון שלא שבתי אליה יום לפני. על אף שטענה שהוא בטוח יגיע ב7/6 במהלך היום., לא יהיה לנו הגעת טכנאי לאותו יום. היא טענה שהיינו צריכם להודיע ולאשר את הגעתו של הטכנאי. למרות שהיה ברור שאישרנו את בואו ורק נשאר לנו לשוב ולהסדיר את התשלום. הנושא הועבר לטיפול מנהל הסניף. הוא הודיע כי הטיפול יועבר לידיו והוא יצור קשר אישית עם הטכנאי האמור להגיע ולאשר לנו את המועד המדויק. לא קיבלנו ממנו תשובה. במשך כל אותו היום 7/6 ,מידי שעה ביום, יצרנו קשר על מנת לוודא שעת הגעה מולו.,מול מנהל הסניף. וכל שיחה נתקלנו באותו מענה שאין למנהל הסניף אפשרות להשיג את טכנאי הגז. מה שלנו היה נשמע מופרך. מי שמע על מנהל סניף שלא מצליח לשוחח במשך יום שלם עם השכירים שלו?! במקביל, כששוחחנו עם ימימה אותו יום 7/6 היא הכחישה שקבעה לנו מועד להגעת טכנאי. היא עמדה מולי בשיחה יום לפני ותיאמה איתי מועד ובאותה שיחה היא פשוא נתנה לי מענה שיקרי. מה עוד שכל ניסיון שלנו ליצור קשר עם שירות הלקוחות כדי לדבר עם ימימה, לווה בניתוקים מצד הפקידות ומצד ימימה שניסו להתחמק ממתן מועד. ורק השיבו שהיא בשיחה או שתחזור. והיא לא שבה. וכשענתה לנו, ניתקה את השיחה באותו מענה של אין לי כבר מועד בשבילכם היום. יש לציין שאנו אנשים עובדים ומנהלים חברה. נצטרכנו להשאיר אדם שימתין במשך כל אותו היום להגעת הטכנאי. הדבר כרוך ביום עבודה מבוזבז. נוסף על כך שקיבלנו שירות לקוי ומשפיל. וכמובן לא נעננו לבקשתנו. ועד לכתיבת שורות אלו, אין בדירתנו אספקת גז ואנו משפחה מבשלת שצריכה לארח אנשים בשבת הקרובה.
הנושא הועבר לטיפול עו"ד- ע. למדן. ויועבר לכל כלי תקשורת העוסק בענייני שירות לקוחות לנושאים אלו.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה