פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל לא ענייני של נציגות שירות והמנהל העומד בראשם שיb נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב אחד העם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול הוחלף לי בלון גז ולהיום תיאמו איתי הגעת כנאי9:00-11:00 . אתמול התקשרה מוקדנית ואמרה שטכנאי לא יכול להגיע בש' הנ"ל ויכול להגיע בין 11:00 -13:00 ביקשתי שיצורקשר לפני..והוא יצר..בשע' הבוקר בשע' שנאמר לי שהוא לא יכול להגיע ממספר חסוי...התקשרתי למוקד של אמשירגז ענתה לי מאיה שבשלב הזה עוד היה נחמדה..הסברתי לה שאמרו לי בפירוש שטכנאי לא יכול להגיע בבוקר ולכן לא ציפיתי לו בבוקר...היא ענתה לי בלקוניות שמחר יגיע מישהו...הוסבר שסיכמו איתי להיום!!! עד 13:00 . היא שמה אותי על החזק ונעלמה מהקו ומכאן מתחילה מסכת של טלפונים שלא נגמרת כי המנהל שי לא ממש מוכן לקחת את השיחה ולתת טיפול. הגעתי לסאלי ושוב למאיה ולעוד נציגה..ושי בשלו...לא מוכן לקבל את השיחה...לאחר עוגמת נפש גדולה מאוד הוא קיבל את השיחה ואני עדיין מחכה לטיפול...בושה וחרפה לניהול כושל ויחסי אנוש בגובה של שלולית הן מצד העובדים והן מצד המנהל שי . כרגע היה פה טכנאי אמר שיש בעיה שצריכה טיפול...וידאתי איתו שלא הוחלף גז ..למרות שאמישרגז טוענים שהוחלף גז אתמול..וידאתי איתו שאין דליפה...פשוט בזיון!!!! ועכשיו אני מנסה שוב לאתר מישהו לשירות ואין עם מי לדבר!!! הן מעבירות אותי מאחת לשניה..איזה שירות??? בזיון ברגע זה אני מדברת עם אורטל נציגה 7 אחרי שדברתי עם רות .. אני לא מוכנה לבכות ולהתחנן לגז...אם מישהו שיש לו השפעה קורא את הפניה שלי ..קחו לתשומת ליבכם כל השכנים שלי עברו כבר לחברה אחרת כולם צוחקים עלי שאני אצלכם ועוד יותר צחקו כשראו אותי בוכה בגלל גז. זאת כבר פעם שניה שאני מקבלת שירות כזה גם לפני חצי שנה עברתי אותה מסכת של טיפול שגרמה לי עוגמת נפש לידיעתכם.
היחיד שהגדיל ראש והראה נכונות ויחסי אנוש היה סשה הטכנאי שהוא טכנאי חיצוני בכלל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה