פרטי התלונה

תלונות אמישרגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בשירות - בקשת בדיקת בלוני גז מחוץ לבית בגלל דליפת גז מה- 13.1.2008iv נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב ההגנה פתח תקוה כתובת:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב- 13.1.08 התקשרתי לטלפון 03-9310552 וביקשתי מרחל לבוא לבדוק דליפת גז מהבלונים מחוץ לבית. הבטיחה לשלוח לבדיקה בו ביום.
ב- 14.1. דיברתי צילצלתי שוב לשאול מה מצאו. ענתה לי הילה והבטיח שיבואו בו ביום לבדוק לא בדקו כי החצר היתה סגורה - ניתן היה להכנס דרך שכנתי זה בית דו-משפחתי. בסדר. התקשרתי היום 16.1.08 לברר מה העלו בבדיקה. ענה לי שגיא, שאמר שהיום יבואו אחר הצהריים לבדוק.
האם צריך לקרות אסון כדי שיבינו שזה דחוף ורציני. אמרתי כי אינני יכולה לבשל בגלל שאני פוחדת לפתוח את בלון הגז.
מה צריך לקרות כדי שיטפלו בצורה רצינית בבעיה. זה דחוף דחוף דחוף!!!!
למה הזילזול הזה ?
אם לא תהיה לי ברירה תאלצו אותי לעבור לחברת גז אחרת.
מספר לקוח: 9696
אנא טיפולכם הדחוף ותשובתכם לנ"ל.

תודה,
רחל שפירא
בדיקה דחופה ושירות יעיל ורציני יותר לפני שיקרה אסון.דליפת גז זה לא צחוק פתרון נדרש :

אמישרגז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה