פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ורשלני נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי טיול מאורגן לסין שהתקיים בתאריכים 8-16.3.2014.
1. קיבלתי הצעת מחיר הכוללת עלות ויזת אקספרס, למרות שנרשמתי בעוד מועד. הטעות תוקנה לאחר פנייתי.
2. הייתי צריך להזכיר לשירות הלקוחות מספר פעמים שעלי להציג הדרכון להוצאת ויזה. רק לאחר כמה פניות הנושא סודר.
3. ביקשתי כמה פעמים לשלוח לי את תוכנית הטיול. נמסר לי שהתוכנית נשלחה אלי במייל בתאריך מסוים, ולא נשלח דבר. רק לאחר תזכורות נוספות נשלחה התוכנית.
4. ביקשתי להזמין עבור זוגתי אוכל לרגישים ללקטוז. נמסר לי כי ההזמנה בוצעה. בפועל לא הוזמן אוכל זה וזוגתי נאלצה לצום במהלך הטיסות הלוך וחזור לסין.
ברצוני להתריע על ניהול כושל.
אשת הקשר בכל הטיפול בהזמנה היתה לובה **** טל 0543****76
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בשירות הלקוי פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה