פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בהזמנת נופש נושא התלונה:
danino דנינו עליזה אליס שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב27,8,14 הזמנתי עבורי ועבור נכדתי נופש לברצלונה,עד ה 1,9,14 לא כורטס עבורנו כרטיסי טיסה ושוברים למלון ,הנסיעה ב2,9 בבוקר מוקדם,רק לאחר איומים מצידי על ביטול,קבלתי במייל אח"צ את הנדרש,הגענו למלון המרוחק שעה מברצלונה,ולא כפי שנמסר לנו רבע שעה,עייפים מכל היום ולאחר פיזור הקבוצה במלונות והסתבר שלמרות השוברים לא הוזמן עבורנו חדר כלל,נאחצנו להמתין למעלה משעה עד שריחמו עלינו ואפשרו לנו חדר בתנאי שעד הבוקר העניין יטופל על ידנו,מיותר להוסיף את ההאכזבה,הביזיון והחרדה שמא נזרק למחרת מהמלון,אני סבתא בת 66 ,נכה לצמיתות בניידות ונכדה שזוהי טיסתה הראשונה,מזל שהיה לנו את הטלפון של שושי הנציגה בברצלונה שהבטיחה שתטפל בעניין ואכן הסתבר שהיתה יותר יעילה מהמשרד בארץ וטיפלה מיידית,יישר כח לה ולצוותה,בכל זאת נשאר טעם מר והרגשה מחורבנת,בטוחני שבהזנת נופש שלי להבא אדלג עליכם למפרע,נוסעת מ פעמים בשנה,בעיני ובעיני רבים הטיפול כולו מרגע ההמנה ואילך לוקה בחסר ואני מצפה לפיצוי הולם מצידכם,,,,,,
כללי וכל התשובות נכונות סוג הנזק :
לא להיות להוטים למכור חבילות לשים לב לכל הזמנה כאילו היא שלכם פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה