פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסתרת מידע מלקוחות!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שמי נטלי ***, מקרית מוצקין.
התארחנו בבית המלון לאונרדו קלאב אילת בחדר 139, ובמקום להנות בחופשה שלה חיכינו כל כך עסקנו בלכתוב פנייה זו.
סגרתי חופשה משפחתית לי, לבעלי ולבני בן 5 חודשים, לתאריכים 5-8/10/14.. רצינו לנפוש בתאריכים הנ״ל בגלל שבעוד שבועיים אני חוזרת לעבודה אחרי חופשת הלידה.. כך שרצינו ממש להנות ולהתפרק ולכן הגענו לבית המלון דרך חברת הנסיעות שלכם.
אחרי 9 שעות נסיעה מאיזור חיפה ופקקים איומים בכביש הערבה הגענו לבית המלון. מיותר לציין שלא מצאנו חנייה ולכן חנינו את רכבנו כמה מלונות ליד. הגענו לקבלה וראינו שרוב הנופשים בבית המלון הם בני מעוטים. למרות שאנחנו דתיים חייכנו ואמרנו שהכל לטובה ואף אחד לא יהרוס לנו את חופשתנו שלה כל כך חיכינו. (חשוב לציין שאנחנו בכלל, אבל בכלל לא גיזענים!!!) כשהגענו לקבלה קיבלנו שירות אדיב מנציגה חייכנית ושירותית מאוד שאפילו דאגה שיעזרו לנו לשנע את המזוודות לחדר. הגענו לחדר וגילינו שקיבלנו חדר במיקום מושלם.. חדר נעים, נקי וממוזג. פקידת הקבלה דאגה לשלוח לנו לול ואמבטיה לתינוק.. באמת שירות מצויין!!!! פתחנו את החלון ויצאנו לשבת בכסאות שמחוץ לחדר ופתאום הנופשים מהקומה שמעלנו (בני מיעוטים) החלו לזרוק עלינו שאריות של אוכל וחטיפים. קראנו לאבטחה דרך הקבלה ומיד הגיע מאבטח וטיפל בבעיה, ואז אמרנו לעצמנו שוב, ששום דבר לא יהרוס לנו את החופשה!! כשהגיע הערב והיינו כל כך רעבים ומותשים מהנסיעה ניגשנו לחדר האוכל ועוד מבחוץ ניתן היה לראות את ההמולה וההתלהמות שהולכת בחדר האוכל. נכנסנו והתיישבנו בשולחן ובשולחן שלידנו ישבו משפחה שלא הפסיקו לצעוק ולריב אחד עם השני, המלצר העביר אותנו לשולחן אחר. בשולחן החדש ישבו מאחורינו (כמעט עלינו) משפחה בת 8 אנשים (בשולחן שמיועד ל 4) וצרחו וצעקו. ביקשתי בנימוס שיפסיקו לצעוק והתשובה שקיבלתי היא ״אם לא טוב לך תעברי מקום או שתחזרי הביתה״. כל האולם היה רועש וצעקני, אפילו שמנו לב שהעובדים כבר היו חסרי סבלנות וחסרי אונים. באותו רגע החלטנו שאנחנו לא נשארים בבית המלון. השארנו את הצלחות בלי לאכול וניגשנו לקבלה על מנת לברר לגבי ביטול עסקה, שלצערי לא הייתה אפשרית. שוב קיבלנו יחס שירותי מאוד מפקידת קבלה שהפנתה אותנו לאחראי בשם עדי כדי שנבקש ממנו אישור לאכול בחדר שלנו, עדי הבין אותנו ואישר לנו לקחת אוכל בצלחות חד פעמיות לחדר.. חשבנו שנפתרה הבעיה. ניגשנו לצ׳קרית לקחנו צלחות חד פעמיות וכשהגענו כדי סוף סוף לאכול נתקלנו בתורים ארוכים מאוד, אנשים חסרי סבלנות שדוחפים ועוקפים, בבן מיעוטים שהחליט שאם ידפוק עם מלקחיים חזק מאוד על המגש ויצעק ״צ׳יפס״ בלי הפסקה אז תוך כמה שניות הוא יקבל, וכמובן שהתינוק הקטן והתמים שלנו שלא הצליח להבין איפה הוא נמצא התחיל לבכות מתוך בהלה ואחר כך קשה היה להרגיע אותו. בבוקר של יום שני החלטנו לפצל את עניין האוכל ולעשות אותו בנפרד.. כשבעלי יקח אוכל אני אחכה לו בחדר ואשמור על התינוק ואז נתחלף(כדי למנוע מהתינוק שלנו את הבהלה הזו). לצ׳קרית לא היו צלחות חד פעמיות (שאגב לא ציינתי שבערב לפני נשברו ונקרעו עוד לפני שהגענו לחדר) הצ׳קרית הייתה צריכה לברר ולוודא שאכן מותר לנו לקחת אוכל לחדר ועמדנו במצב לא נעים בכלל כי עירבה כמה וכמה אנשים כדי להוכיח שאנחנו דוברי אמת).
שוב חזרנו ביחד על המשפט ״שום דבר לא יהרוס לנו את החופשה״.. אכלנו, היה טעים מאוד.. ואז... רצינו להכנס לבריכה עם התינוק שלנו, כי זה מה שעושים בדרך כלל בבית מלון. לבשנו בגד ים, מרחנו קרם הגנה ואז גילינו, שבני המיעוטים שנכנסו למים לא עסוקים בשחייה והנאה אלא בלצעוק, לזרוק אחד את השני למים, לריב מכות, לעשן נרגילה ולזרוק את הגחלים על הדשא כשהם דולקים.. ברגע הזה החלטנו שהבריכה היא לא בטיחותית בשבילנו.. מילאנו לתינוק שלנו
אמבטיה וישבנו בה איתו.. ברגע הזה כבר לא יכולנו יותר להגיד ששום דבר לא יהרוס את החופשה שלנו, כי היא נהרסה כליל!!! בערב רצינו לפחות לשנות אווירה וללכת למופע של צוות הבידור ולתדהמתנו אפילו הזמר שר בערבית וכל הנופשים (בני המיעוטים) רקדו לצליליו..חזרנו לחדר והלכנו לישון..והלוואי שהיינו מצליחים לישון.. בני המיעוטים התיישבו על הדשא ממש צמוד לחלון החדר שלנו, שמו מוזיקה בערבית רקדו וצעקו בקולי קולות עד השעה 4 לפנות בוקר וזה כבר היה השיא!!! אם אנחנו לא יכולים לצאת מהחדר לבריכה, לא יכולים לשבת בדשא מבלי לפחד לקבל כוויה מגחלים של נרגילה או שיזרקו עלינו אוכל, לא יכולים להנות מהשקט ,לא יכולים לאכול בחדר האוכל, לא יכולים להנות מצוות הבידור ולא יכולים לישון בלילה אז איזה מן חופשה זו??? ביום שלישי בבוקר ניגשנו לקבלה על מנת לעשות צ׳ק אאוט יום לפני שהיינו אמורים לעזוב.. פקיד הקבלה לא שאל מה הסיבה, פשוט אמר שאין אפשרות לקבל את כספנו בחזרה .
אני חושבת שאמורים ליידע את הלקוחות דרך אתר האינטרנט או דרך חברת הנסיעות ש 99% מהנופשים הם בני מיעוטים שחוגגים פה את החג שלהם ושהזמר בצוות הבידור ישיר בערבית. הגענו לאילת, למלון יהודי, והרגשנו שאנחנו בכפר!!
מה שבטוח זה שלמרות השירות הטוב והאדיב שלכם, לא נסגור חופשות דרככם, וכך גם המכרים שלנו.
כי החוויה שחווינו ב״חופשה״ היא פשוט איומה!!!


*צילמנו סרטונים המתעדים את ההמולה מחוץ לחדרנו, ואת צוות הבידור שר בערבית!!!

עוגמת נפש סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה