פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסתרת מידע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו חופשה דרך אתר אשת טורס כשבועיים לפני חג סוכות האחרון. בהזמנת הדיל היה מצויין כי אנו נטוס עם חברת אל על.
הגענו אל שדה התעופה ובעמדת הצ'ק גילינו שאנו טסות עם חברת הבת של אל על אפ ושהיינו צריכות לשלם על מזוודה באינטרנט 20 דולר. מאחר ומידע זה לא הוצג בעמדת ההזמנה באתר נאלצנו לשלם 40 דולר על כל מזוודה.
שילמנו על הדיל הרבה מעבר לתקציב שלנו וסביר להניח שאילו מראש היינו יודעות שהוא מסתכם ביותר כסף היינו שוקלות לטוס עם המתחרים או לבחור דיל אחר.
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה