פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וחיוב לא תקין נושא התלונה:
אמסלם נטלי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי האחרון סגרתי חופשת באשת טורס מול נציג בשם סולי.
הובטח לי מחיר עבור טיסה הלוך חזור מחיפה לאילת בעלות של 838 שח
גם לי וגם לחברה שלי.
לאחר מספר ימים פניתי שוב לסולי ושאלתי הייתם ניתן להקדים את יום הטיסה ולסגור מולו לילה בבית מלון.
הנציג אמר כי יבטל את הטיסה ויעביר אותה ליום קודם ובתוספת מלון אני וחברה שלי כל אחת מוסיפות עוד 73 שח בלבד. שאלתי אותו האם יהיה חיוב וביטול אמר לא רק תוספת 73 שח בלבד.
לאחר מספר ימים בדקתי מול חברת האשראי על החיוב
יש חיוב של 838 אחרי כמה ימים חיוב נוסף של 73 כמו שסוכם אך לאחר שבוע נוסף לי חיוב של 200 שח נוספים שהיו ללא ידיעתי.
פניתי למוקד והקריאו לי את התיעוד של סולי "נטלי מיודעת כי חברת ארקיע לא הייתה מוכנה לשנות את הטיסה ולכן יש חיוב נוסף של 200 שח.
מה שמעולם לא היה לא הייתי סוגרת לילה נוסף עם הייתי יודעת שיש כנס.
אני חוייבתי 200 שח וגם חברה שלי 200 נוספים.
סהכ 400 שח.
לאחר פניות מרובות לשירות הלקוחות ולסולי עדצו אני כבר רודפת אחריהם חודש שלם ועדין לא קיבלתי מענה אף גורם ניהולי לא חזר אלי.
שירות מזעזע שכזה מעולם לא קיבלתי מאף חברה .
את כל הנסיעות שלי ושל משפחתי שהם מרובות אנחנו תמיד סגרנו מול אשת טורס!
פשוט מאוד ביזיון!!!
לעולם לא נפנה יותר למוקד שנקרה אשת טורס!!!
מקווה להחזר מיידי של 400 שח האלו.
פנייתי הבאה כבר לא תהיה בדרך טובה!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הסכום במיידי פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה