פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל מנציג חירום נושא התלונה:
‏שבת ‏12 ‏ספטמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אמא שלי הזמינה טיסה מחברת אשת טורס שמתארים חופשה חלומית. כבר בהתחלה לא קיבלה את כל הפרטים שם מלון ואישור טיסה. היינו צריכות להתקשר מספר פעמים ולחכות חצי שעה על הקו בסופו של דבר קיבלה את אישור ההזמנה. ביום שישי קיבלתי טלפון מאמא שלי שביקשה שאצור קשר עםקו החירום לוודא חזרה מאורגנת לשדה ההתעופה כי לא הופיעה ברשימות. התקשרתי לקו החירום ענה לי בחור שעשה טובה בכלל שבוא עונה לטלפון. ביקשתי ממנו להעלות את מספר ההזמנה אבל כנראה בגלל העובדה שעובד ביום שישי לא היה בא לו להעלות את הפרטים. שאלתי אותו מדוע אימי לא מופיעה ברשימות והוא אמר שהכל בסדר ותהיה רשימה מסודרת בבוקר יום שבת. הודעתי לאמא שלי שתבדוק בבוקר. יום שבת השעה שמונה וחצי בערב שעון ישראל הטיסה חזרה עוד חמש שעות.. ההסעה נסעה ואמא שלי אישה מבוגרת לא דוברת את השפה נישארה שם כי לא הופיעה ברשימת ההסעה. התחלתי להתקשר לקו החירום שניתק אותי כי כרגע חא זמין. בשעה תשע ענה לי אותו בחור מיום שישי ואמר שזה לא אשמת אשת טורס. לאחר שיחה קשה בה כללו צעקות הנציג ניתק את השיחה בפנים... התקשרתי שוב הפעם עם שיחה מוקלטת ושוב כששמע שזו אני ניתק לי את השיחה ככה מסםר פעמים עד שבן זוגי התקשר. המענה שבן זוגי קיבל הוא שהנציג לא מוכן לדבר איתי כי אני צועקת. .. שימו רגע את עצמכם בסיטואציה שלי שאמא שלי שם אישה מבוגרת לא דוברת השפה לא יודעת למי לפנות. .. אני בטוחה שאם זו הייתי אימו של הנציג לא היה מדבר ככה. היחס של הנציג היה משפיל ולא עונה לדרישות שום נציג שאמור לתת שירות במיוחד לא שירות כנציג חירום כשמו כן הוא במקרה חירום!!! ניתוקים דיבור מזלזל. עבדתי פעם כנציגה וכמה צעקות ואיומים שלא קיבלתי בחיים לא היה לי את האומץ לנתק לאדם שיחה בפנים. אנשי שירות אמורים לתת שירות ופה לא היה שום דבר מזה. אמא שלי נאלצה לשלם מכספה על מונית להגיע לשדה.. אחת כמו אמא שלי שטסה כל שלושה חודשים לחוץ לארץ היא איבדה לחברה... כמובן שאת הטיסות שלנו לא נזמין יותר מאשת טורס חופשת האיימים.
עוגמת נפש ועילבון סוג הנזק :
לפצות על כל הנגרם ולא רק את חשבונית המונית פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה