טיפול לקוי בהזמנת נופש בחו"ל |
נושא התלונה: |
יום ראשון 09 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מחלקת אינטרנט |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
פניתי לנציגת החברה וקיבלתי הצעה לנופש באי זקנטוס בתאריכים 19/07-26/07
סגרתי את המחיר ואת מספר החדרים המבוקשים.לבקשת הנציגה נתתי לה מס' פקס כדי לשלוח טופסי הזמנה, הנציגה הבטיחה לחזור אלי עד השעה 19.00 בערב.
חיכיתי עד 19.10 והתקשרתי שוב היא כבר לא היתה,
פניתי הבוקר ולתדהמתי המחירים עלו מאוד, הנציגה ניסתה למצוא פתרונות לא ראליים כגון להציע רודוס במקום וכו' במקום לקחת אחריות על הטעות ולנסות למצוא פתרון הולם לטעות שעשתה, היא נסתה להסביר לי שאתמול רצתה לקבלתאישו וכו' טענות מצחיקות כי אתמול לא עלה נושא האישור כלל.
כרגע אנו ללא חופשה, אני עובדת עיריית ת"א שארגוננו עובד איתכם הרבה מאוד.
אני בטוחה שלא תרצו להעיב על היחסים.
אין אפשרות לדבר עם שרות לקוחות, השארתי הודעה אך עד לרגעים אלו איש לא חזר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|