התנהלות מחפירה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 21 אוגוסט 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רצינו לצאת לטיול משפחתי פרטי בטנזניה, באמצעות אשת טורס.
תאמנו מועד, מחיר ומסלול.
התנהלות אשת טורס ונציגיה בטנזניה מולנו היתה הזויה.
הוצמדנו לקבוצה מאורגנת שטיילה באותה תקופה. מסלול הטיול שהועבר לידי נהג הרכב שלנו שונה משמעותית (קוצץ) מהמסלול שתואם עימנו. כמובן - ללא ידיעתנו.
תחזוקת הג'יפ היתה ירודה, המצבר לא היה מחוזק, ניתק וקיצר, וכמובן שלא היו כבלים להתנעה בסביבה.
גם שהיה ברור שאין מספיק סולר ויש לתדלק את הג'יפ, לא מולא מספיק סולר, בשל רצון החברה לחסוך 8$. בשל כך נתקענו 3 פעמים במהלך טיול בן 8 ימים סה"כ. כמובן שהלך לנו יום טיול.
אך זה לא היה השיא - בלילה האחרון בדרך לטיסה חזרה, נתקע הרכב על כביש ראשי סואן, דבר שהיווה סכנת חיים.
בקיצור - היתה חוויה, אך ממש לא מרנינה.
|
סיכון חיים |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|