פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה ממדריכת טיולים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו טיול מאורגן לסלובניה וקרואטיה בין התאריכים 09.08-16.08 בהדרכתה של ליזה. הטיול המאורגן נעשה בשפה הרוסית. המדריכה שקיבלנו דיברה בשפה לא תקנית וכללה שגיאות שפתיות רבות. הרושם שקיבלנו ממנה הוא שהיא לא טרחה כלל לעשות את עבודתה- לא השקיעה בהסברים, לא ענתה לשאלותינו הן מכיוון שלא ידעה את החומר והן מכיוון שלא היה לה אכפת. התשובה היחידה שקיבלנו לכל שאלותינו היא "אני לא יודעת" ולוותה בחיוך מאולץ. בנוסף, יצאנו לטיולים ללא ה"אוזניה" הנכללת בדיל, מכיוון שלדבריה של המדריכה האוזניה מפריעה ויש רק להנות מהטבע (ולא לשמוע הסברים- מכיוון שהם לא קיימים). לאורך כל הטור, לא קיבלנו ממנה לא סיפור מעניין ולא מיתוס כלשהו.
בנוסף, המדריכה התנהגה בצורה משפילה כלפי חלק מהקבוצה- לדוג', קיבלנו תשובות מהסוג של "אם אתה לא זוכר, אז תרשום" וכו'.
ברשותי מס' שאלות להנהלת "אשת טורס":
1.מדוע יש לזלזל באינטלגנציה שלנו? אנו משלמים סכומים נאים עבור טיולים אלו (הכוללים גם מדריכים) אך לא מקבלים תמורה הולמת לסכום.
2. מדוע אדם שעובד במסלול זה במשך 6 שנים לא יודע דבר על מדינות אלו?
3. מדוע ממשיכים לשבץ אדם שאינו דובר את השפה בצורה רהוטה?
4. מדוע לא מעמידים במקום ולא מנסים להסביר למדריך שכזה שזו עבודתו ושהוא צריך להצדיק את פרנסתו?
יצאנו מהטיול מאוכזבים ולא הבנו על מה בדיוק שילמנו כסף. אנו לא נשתמש יותר בשירותי החברה שלכם ולא נמליץ עליכם לאף אדם.

נשמח שתיקחו מכתב זה לתשומת לבכם ותפיקו ממנו לקחים. נשמח אם תבהירו למדריכה ליזה שההסברים והידע הם חלק אינטגרלי מעבודתה כמדריכה. חשוב שהמדריכה תבין שהאנשים שלוקחים טיולים אלו מעוניינים לא סתם להעביר את הזמן בצפיה בנופים, אלא מעוניינים ללמוד דברים חדשים על המדינות אליהן הם נוסעים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להעמיד את המדריכה במקום. פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה