פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה לא מכבד ומשפיל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי כרטיסי טיסה דרך אפליקציה אינטרנטית כשבמייל נכתב לי שזה דרך אשת טורס.
המענה שקיבלת דרך נציגתכם היה מזעזע. נציגת הלקוחות דיברה בצורה תוקפנית ולא מכבדת תוך שהיא מציינת שאנחנו לא לקוחותיה ואסור לה לשוחח איתנו. כמובן שלא נתנה לנו אף פיתרון אחר ואף ניתקה לנו את השיחה בפנים בחוצפה
עלבון סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה