פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ירח דבש שלא היה - עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נחלת יצחק כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/9/06 כזוג טרי ( יומיים לאחר חתונתנו) לצאת לירח דבש, בתאריך 12/9/06 הזמנו את הכרטיסים והמלון לטורקיה , נאמר לנו שהכול מסודר יש מספר הזמנה 252445 ועלינו להיות ביום למחרת בשעה 4:00 בשדה התעופה ,
בתאריך 13/9/06 הגענו לשדה התעופה כמו שנאמר, ראינו שבכלל אין לנו טיסה מסודרת ואין לנו מלון ( אני ובעלי לא רשומים כלל על הטיסה ) והעיקר הם גבו את כספנו . חיכנו עד שעה לאחר הטיסה שיצאה בערך 7:00 ועדין לא ראינו מיזה דבר .באותו רגע נסענו למשרדים של אשת טורס עייפים כועסים וחסרי עונים
היחס שקיבלנו מאוד מזלזל ולא נותן שירות, ולאחר ששלחו אותנו ממשרד למשרד ואף אחד לא ידע לתת את התשובה. בסופו של דבר קיבלנו באותו רגע את כספנו בחזרה והצעה מזלזלת לאיזו חופשה בת שבוע ימים לפי הדרישות שלהם ( אני ובעלי היינו חייבים לחזור לעבודה, אז ביקשנו את אותה חופשה רק בתאריכים אחרים כדי שנוכל לממש את זכותנו הם כלל לא הסכימו לטענתם זה מה שיש) , אבל לאור המצב ראינו לנכון לקבל פיצוי על עוגמת הנפש והזילזול בכך. המנהל שירות לקוחות ביקש שאני יחזור אליו אחרי שבוע עם תשובה לגבי הנושא הוא שלח אותי מנציג לנציג בשנית והוא לא נתן תשובה מספקת לטענותו הם לא רואים לנכון לפצות אותנו.
אני רואה בזה כחוצפה וכעוגמת נפש לחלוטין , זוג שהולך לנפש את ירח הדבש שלו ,ומאמין בנותן השירות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה