פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע מאשת מכירות בחברת אשת טורס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי חופשה משפחתית דרך אשת טורס, סניף הקריות, מסוכנת נסיעות בשם גבי.
החופשה נועדה לחודש הנוכחי לברצלונה.
לפני כחודש נבדקתי על ידי רופא פרטי העוקב אחרי הריוני, ונשללה ממני הזכות לטוס עקב סיבות רפואיות, הרופא בחר שאכנס לשמירת הריון.
כשלושה שבועות לפני מועד הטיסה הודעתי לנציגה כי אין ביכולתי לטוס לברצלונה כמתוכנן בשל סיבות רפואיות המצוניות לעיל (ויש בידי אישורים רפואיים לאשר זאת) הנציגה תקפה אותי וצרחה עלי בטלפון וסירבה להעביר את המנהל לשיחה.
תשלום של 1200 שח ניגבה ממני מבעוד מועד. הנציגה סירבה להחזיר את כספי ואף דרשה סכומי עתק נוספים שאשלם לסוכנות.
בעלי ניסה לאתר את המנהל במקום, והסתבר שהוא אפילו לא ידע דבר על הנושא. מאז אנחנו מתקשרים ללא הפסקה לסניף אך ללא הועיל, אין מענה במקום ואיש לא חוזר אלינו.
עליי להדגיש כי מעולם לא חתמתי על שום חוזה משפטי מול הסוכנות המחייב סכום כזה או אחר במידה של ביטול, וגם לא נאמר לי מה קורה במקרה כזה והאם יש יוצאי דופן במקרים כמו שלי שהן נסיבות יוצאות דופן.
אני דורשת לקבל החזר כספי והתנצלות מסוכנת הנסיעות על יחס גרוע וכושל בהתמודדות עם האירוע.
כניסה לשמירת הריון מצריכה ממני להיות ללא מתחים נפשיים, ומאז אני טרודה מאוד בבעיה זאת.
אבקש את עזרתכם בנושא.
ליאת תמם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה