|
|
|
|
|
|
חיוב כפול בגין שהות בבית מלון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 31/7/10 ביצעתי הזמנה דרך האתר של אשת טורס ללילה אחד במלון מרידיאן ים המלח , למרות שלא קיבלתי אישור הזמנה נסעתי לבית מלון , בבית מלון נאמר לי שאם לא יקבלו אישור הזמנה מאשת טורס הם יחייבו אותי בגין השהות.
למרות שניסיתי להשיג את אשת טורס מספר פעמים לא מבוטל , תלונתי לא טופלה.
וחוייבתי בגין אותו לילה הן ע"י אשת טורס והן ע"י המלון עצמו.
אי אפשר להשיג את אשת טורס , הם לא נענים לפקסים ששלחתי ואין מענה טלפוני.
כל המתנה טלפונית בממוצע אורכת למעלה משעה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי כולל הוצאות נילוות כמו המתנה של שעות על קו הטלפון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אשת טורס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|