פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית צרכנים - מלון לאונרדו טבריה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

עבור: 11.8.2010

הנדון: חופשה במלון לאונרדו טבריה 1-3/07/2010 קבוצה על שם עופרה אלפנדרי.
הטעיה צרכנית של רשת מלונות פתאל ואשת טורס.

התארחנו בקבוצה משפחתית במלון לאונרדו טבריה בתאריכים 1-3/07/2010 ואיכלסנו
כ 17 חדרים.לגבי רמת המלון ואיכותו ערכנו בירור במוקד רשת פתאל וגם באשת טורס. המלון הוצג כמלון 4 כוכבים. מאחר ואנו רגילים לערוך מידי שנה את חופשתנו במלונות 4 כוכבים קיבלנו עובדה זו כאמינה והזמנו את הנופש באשת טורס.
בהגיענו למקום התאכזבנו מאוד. עמדנו בתור ליד חדר הקבלה הקטן בצפיפות רבה .בנוסף הגיעו עובדים עם עגלות הובלה של בקבוקים וכו.. ובקושי פילסו מקום ועברו בינינו. האם במלון 4 כוכבים כניסת שירות העובדים היא מהדלת הראשית וכרוכה בהזזת האורחים ומטלטליהם? בהחלט לא, וזה היה מאוד לא מכובד.
לאחר מכן עלינו לחדרים. במסדרון המוביל לחדרים שטיח מיושן מלא כתמים. החדרים גם הם מיושנים. דלת הארון ומגירות השידות זזות בקושי. כתמי חלודה היו על השיש באמבטיה ובתוך הכיור והמים באסלה זרמו באיטיות ורק אחרי לחיצה ארוכה על הכפתור.
כאשר חיפשנו שקית לכביסה מלוכלכת כפי שאנו רגילים למצוא בארון במלונות 4 כוכבים – לא היה בנמצא. כמו כן לא היו עט ופיסת נייר ליד הטלפון. באמבטיה לא היו כובע רחצה ומוצרי טואלטיקה כפי שישנם במלונות 4 כוכבים. גולת הכותרת היו ג'וק וכורי עכביש בחדר 1317 ובחדר 1308/1307 אפילו צילמנו ותיעדנו זאת!! גם המעליות לא היו תקינות מכיוון שחלק מאנשי הקבוצה נתקעו פעמיים במעלית! כאשר החלטנו לא להשתמש במעליות ועלינו במדרגות נתקלנו בחלונות מטונפים ומדרגות לא נקיות!
כאשר נכנסנו ל"מסיבה" במועדון הריקודים ביום חמישי בערב. המיזוג לא עבד ופשוט ברחנו החוצה. השירותים במועדון הם גם בושה וחרפה- שירותים ישנים, מלוכלכים וחלק מהתאים היו ללא אור וללא סבון.
ביום השני לשהותנו (יום שישי) המיזוג במועדון עבד אבל היה מאד לא נעים לשבת שם. האויר במקום היה דחוס והריח לא נעים, כמה ריבועים שהרכיבו את התקרה השתלשלו למטה כאילו עומדים כל רגע לפול, ואפילו לא העזנו להכנס שוב לשירותים!
אנו רוצים להביע את אכזבתינו מהתנאים במלון. המלון הוצג ברמת 4 כוכבים והוא בפירוש לא עומד ברמה זו. אנו מרגישים שהוליכו אותנו שולל ואנו מבקשים מרשת פתאל שאם היא מכבדת את עצמה ואת לקוחותיה תפצה אותנו ותשנה את הדרך בה היא מציגה את המלון למען לא יולכו שולל אנשים אחרים.
מצ'ב תשובת רשת פתאל.
מאשת טורס לא קיבלתי תגובה בכתב..

העתק:
רשת פתאל
אשת טורס

עופרה אלפנדרי
אלכסנדר גרוטו 3 , פ"ת
טל 0543450374
פקס 03-9236694
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה