פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיבלנו נופש שונה ממה שהובטח לנו שסגרנו את העסקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריכים אלו של ערב חג אני בעלי ושני ילדי הגדולים חיפשנו נופש בארץ לערב סוכות.
דרך האינטרנט הגענו לאשת טורס לנציג בשם אבי מספר הזמנה 560507
אמרתי לו כי אני מחפשת מלון עם צוות בידור פעיל כדי שיעסיק את הילדים ואני ובעלי נוכל לנוח ול"נקות את הראש" הנציג הציע עסקה משתלמת של מלון עונות בנתניה יומיים חצי פנסיון ב-1750 ש"ח נשמע אטרקטיבי .הנציג פיאר את המלון ואמר כי מדובר במלון 5 כוכבים איכות חדרים ברמה גבוהה וצוות בידור שיעסיק טוב מאוד את הילדים.
לא טרחתי להתקשר למלון כי הנציג נשמע מאוד בטוח בעצמו הוא צחק שהמשכתי לשאול לגבי הפעלות לילדים וענה לי:" מה את מצפה? שבמלון חמישה כוכבים לא תהינה הפעלות לילדים?" התרגשנו כולנו ושמחנו על המחיר האטרקטיבי.
הגענו למלון ונודע לנו כי אין שום צוות בידור שום הפעלות ושהברכה נסגרת בחמש אחה"צ. העברנו את הזמן בלהעסיק את הילדים כפי שהיינו עושים אם לא היינו יוצאים לנופש.
הילדים לא הפסיקו להתלונן כי משעמם להם.
הלכתי לפקידת קבלה וביקשתי לבטל עסקה ולחזור הביתה.
היא נענתה בשלילה ואמרה כי רק הסוכן שסגר את העסקה יכול לבטלה.
מאחר והיה מדובר בערב חג לא היה שום סוכן לדבר איתו.
ההרגשה הייתה כמו בכלא משעמם,רוצים לברוח ולא יכולים.
האוכל היה ברמה נמוכה ולא ברמת פיאר כפי שהנציג פיאר.
פקידת הקבלה של המלון אמרה שהיא מבינה לליבי ושהעניין מוכר לה .
כי הרבה נציגים מבטיחים הבטחות כאלה כדי לסגור עסקה ולקבל את העמלה.
רשמתי כי העסק נמצא בת"א אך אינני בטוחה כי העסקה נסגרה דרך נציג טלפוני מהאינטרנט-אז אין לי מושג איפה יושבת החברה
וגם כספי סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה