פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי סיפוק חבילת הנופש נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מרחנו אתנו עד הרגע האחרון, לא נתנו לנו שום תשובה מפורשת על אישור ההזמנה. במשך ימים שלמים החזיקו אותנו בטלפונים, טרטרו אותנו מנציג לנציג וכל זאת כדי שברגע האחרון יציע לנו עסקה אחרת גבוההה יורת מהעסקה המקורית בעשרות אחוזים ואנחנו שני סטודנטים.
הם לא הי מוכנים אפילו להגיד לנו באופן מפורש שהעסקה שלנו בוטלה.
כספי, עלבון סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה