פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב תשלום גבוהה מהנדרש-טיפול כושל מפקידה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אשקלון כתובת:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/08/2011 הזמנתי נופש דרך אשת טורס פקידה בשם ליז טיפלה בי.
1. בתאריך 22/08/2011 נאמר לי שהכל סגור והיתה צריכה לחייב את הכרטיס הסכום 1765$ לפי שער נוסעים כידוע שער נוסעים זה שער המחאות לפי החוק שבאותו יום 3.614 ש"ח. חוייבתי בסך 6420.61ש"ח במקום 6389 ש"ח.
2.הזמנה עדיין לא הוזמן באותו יום רק אחרי טלפונים רבים ובסוף נאמר לי שליז הלכה הביתה.
3. התקשרתי בתאריך 8.9.2011 לליז ענתה לי בחוצפה ובלי מענה.ביקשתי את המנהל אמרה לי אין לי מנהל בלעג ביקשתי את הנהלת חשבונות ענתה לי הם לא מדברים עם לקוחות. אמרתי לה שאני אכתוב תלונה.
4. תוך כדי שאני כותבת את התלונה היא מתקשרת ומתנצלת על הדיבור והיחס שלה.
5. לבסוף היא ביררה את שער הדולר באותו יום ואמרה שהוא לפי 3.63.אבל לפי בנק הפועלים הדולר ההמחאות 3.614.
6. מהו דולר נוסעים? לפי כתבה באינטרנט של YNET דולר נוסעים הוא דולר המחאות.
7. רציתי לציין שיום לפני הטיסה שהיחיד שבאמת טיפל בי מיידי אחרי הרבה טלפונים היה פקיד בשם אלי שהיה ממש נחמד וטיפל בי יפה.
עלבון סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה