|
|
|
|
|
|
חוסר שרות טוב |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום כיפור 7.10 פניתי לנציג ,לקחו פרטים שלי להזמנה ב12:05 בצהריים . זה הייה כבר סוף יום עבודה .
הוא אמר שביום "א" יהייה בעבודה 8:30 בבוקר
הישתנה מצב במשפחה , החלתנו לצאת לחופש ב15 במקום 16 וראיתי
בינטרנת שבאותו מחיר יש בית מלון הרבה יותר טוב ובתאריך המתאים.
ביום "א" ב 8:00 בבוקר נסיתי לדבר עם מישה באשת טורס ואו שלא עונים או אומרים שיענו לי עכשיו ויחזרו אלי ובסוף ענו לי שרק נציג הראשון יכול לטפל בבאיה ו-"על תדעגי עוד
יש מקומות במלון שאת רוצה וכו.
רק 10:45 חזר הנציג שרק הוא "המייוחד" יכול לטפל ולא נשארו מקומות במלון
במבצע בתאריך שרציתי.
ונציג נסה לשכנע שלא הייה מבצע הזה בכלל וכו וכו
כמעת 4 שעות שמעתי בלי סוף שירים של אשת טורס בטלפון
סתם כי הם משכו זמן כך שקיבלתי תוצאה שלילית
|
|
|
|
|
|
|
|
אשת טורס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|