פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על קבלת מלון שאינו תואם לציפיית הנופש שלנו במלטה. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
סניף המרכזי בת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך האירוע הזמנו חופשת נופש בחברת אשת טורס למלטה לתאריך 9-13/10/11 למלון דלמאן,למחרת ראינו שמחיר הנופש ירד בקרוב למאה דולארלאדם,התקשרנו לאשת טורס לבחורה בשם ליגל שאצלה עשינו את העיסקה ובקשנו שתבדוק אם היא יכולה לשדרג לנו את הנופש לחצי פנסיון במלון או לחדר עם מרפסת באותו מלון שבחרנו,ליגל אמרה שתבדוק ותחזור אלינו,אחר הצהריים היא התקשרה ואמרה שהיא יכולה לשדרג לנו את המלון למלון במרכז סנט ג'וליאנו בשם ארג'נטו אבל היא צריכה תשובה עכשיו בחמש הדקות הקרובות,קצת קשה לברר פרטים על המלון בחמש דקות....והיות והיא לחצה והמליצה בחום על המלון ואמרה "תסמכו עלי המלון מעולה זו עסקה טובה",הסכמנו לשדרוג.נכון המלון במקום מרכזי אבל ההגדרה שלו לא תואמת את המציאות יש לו לובי קטן לבר קטן שכל פעם שעברנו שם לא היה אף אחד יש בריכה קטנטנה בגג ולא היה מה לעשות במלון בערב שום פאסיליטיס...לעומת זאת במלון דלמאן יש בריכות גם מקורות וקאזינו ובקיצור הוא ממש קאנטרי קלאב ברמה טובה ותואם הגדרה של מלון 4 כוכבים לעומת המלון שקבלנו....התאכזבנו מהנופש היות ובערבים לא היה מה לעשות במלון חוץ מללכת לישון הקאזינו היה רחוק מהמלון , עלי לציין שאת השידרוג כפו עלינו בצורה של לחץ בזמן ואמירות כמו "תסמכו עליינו" ואכן סמכנו על אשת טורס שמכירה את המלונות , אבל התאכזבנו מאוד והרגשנו שרימו אותנו היות ומלון דלמאן אכן עומד בקריטריונים של 4 כוכבים אבל מלון ארג'נטו אינו עומד בהגדרה זו ואנחנו בקשנו מלון 4 כוכבים כשהזמנו את הנופש! לטיפולכם בתלונתי אודה אורית מנור
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה