פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לא מקצועי ומענה בוטה ומעליב נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי 2 כרטיסים לסן פטרבורג ומלון אצל דלית בסוכנות אשת טורס אשקלון.. 12/8-17 בעצה אחת עם שתי סוכנות, תמר ת"א ודלית - אשקלוןt עשתה בתי מאמצים גדולים להחליף את שמה בדרכון [היות ונשאה לפני חודשים קצרים] כדי שיתאים לת.ז. צלצתי להודיע שהשם שונה ובקשתי שישנו את שמה גם בכרטיס. המענה של סיון היה קולני, פוגעני, כמעט וברחה לה קללה וגרוע מכך כנראה לא מקצועי אין דרך לכרטס מחדש ועליך לקנות כרטיס חדש!!!!
700 דולר? שאלתי כלא מאמינה.
אפילו יותר! ענתה לי נחרצת וזועפת.
אבל הרי אין כבר כרטיסים? כיצד אקנה כרטיס חדש אלא אם כן אקנה שוב את הכרטיס שלי . כאן לא ענתה רק הדגישה שאין דרך בעולם לכרטס מחדש. השיחה עלתה על פסים לא נעימים כשאני ממש מתחננת לפניה מצאי פתרון ואל תדברי אלי בצורה כזו כי אני במצוקה. הצעתי אולי לצלצל לחברת התעופה ולהודיע שהשם שונה. סיון הודיעה שאין זה אפשרי. אמרתי לה הרי דלית הציעה לשנות את השם בדרכון פעלנו בעצה אחת איתה; סיון ענתה שלא יתכן כי דלית היא סוכנת ותיקה ולא יעלה על הדעת שתציע דבר כל כך שגוי. הצעתי אם כך אולי אשוב למשרד הפנים ואשנה שוב את השם , כאן כבר סיון הסכימה שזה פתרון אבל היות והיום הוא יום שישי מי יודע אם פתוח. כשכמעט שלפתי את כרטיס האשראי שלי היא נזכרה שבעצם בשדה התעופה יש משרד פנים שפתוח 24 שעות ביממה ושאנסה לסדר את העניין לפני הטיסה. רק אז העלתה לפתע הצעה חדשה: סיוון תודיע לחברה הרוסית שהשם שונה.ויש לבתי שני שמות. לפתע היו לה פתרונות שמשום מה לא עלו מיד. הגענו לטיסה עצבניות וחששות שמא לא נוכל לעלות למטוס. וראה זה פלא הכול עבר חלק . כל המתח היה מיותר. לא משרד פנים ולא נעלים. עובד בשדה אשר שמע את השתלשלו ת העניינים היה מזועזע: איפה מצאתם את הסוכת הזו? מה פתאם אי אפשר לכרטס מחדש? מי זו הלא מקצועית הזו? אני את הלקח שלי למדתי שוב לא אתקרב לחברת אשת טורס. סוכן שאמור לעזור לי שאמור לדעת כיצד לנהוג מלחיץ וכמעט גורם לי לקניית כרטיס טיסה נוסף ללא צורך. אני כמובן אזהיר את אלפי חברי וחברי חברי בפייס בוק. אני מצפה לשמוע תגובה גם מסיוון וגם ממנהלי חברת אשת טורס. דרך אגב אחת העובדות נדמה לי ששמה סשה המליצה לי על מלון בסן פטרבורג : נבסקי גרנד הוטל. מצוין!! תודתי לה. מסתבר שיש גם סוכנים טובים ונחמדים במשרד באשקלון.
עלבון - לחץ סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה