פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי וחוסר מקצועיות נושא התלונה:
אשכנזי לילי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏28 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני רק מקווה שאני לא עוד תלונה נוספת שנשארת ללא טיפול הולם. ואלה פרטי המקרה לפני כחודש סגרתי דיל לברצלונה כולל משחק של ברצלונה נגד מילן לבעלי ולבני כטיול בר מצווה , אליהם צרפנו חבר משפחה יחד עם בנו. בשיחה עם הסניף של אשת טורס נסגרה החבילה כולל טיסות לינה וכרטיסים למשחק שאגב שודרגו בתוספת 80 יורו לכרטיס . חתמנו וסגרנו את העיסקה. לאחר שבוע התקשרו מאשת להודיע לנו כי המלון שהובטח לנו נותר ללא חדרים ושינו לנו מלון פחות טוב ובאותו המחיר. כאשר הבענו התנגדות שונה המלון היום התבשרנו כי גם כרטיסים למשחק לא שוריינו לנו ושוב לאחר דיונים נמסר לנו כי נוכל לקבל כרטיסים שהוצעו לנו במקור ללא התוספת ששילמנו ,ללא החזר כספי.ושוב הוצע לנו שאם לא טוב לנו אז נבטל. בקיצור כל הטפול היה לוקה בחסר נגרמה לא רק עוגמת נפש לילדים על הביטול ,גם אובדן ימי חופש שנלקחו לטובת הנסיעה . במקרה כזה אני חושבת שהחברה על מנת לשמור על שמה היתה צריכה להציע חלופה טובה יותר ולא מזלזלת כל כך .
בזבוז זמן סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה