פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת חבילות למלון גלובוס בבורגס שהינו מלון ברמה ירודה גרועה ומעליבה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
חברת אשת טורס מוכרים חבילות לבית מלון גלובוס בבורגס. אשת טורס יודעים שבית מלון גלובוס מתחלק לשני בתי מלון, אחד יפיפה והשני "בלוק של עמידר". זה פשוט דוחה ומגעיל שמכל העולם מגיעים למלון היפה ואותנו הישראלים שולחים לבנין של עמידר. ריח צחנה ועובש נודף ממנו, מגעיל, בלי שירות אפילו כריות אי אפשר היה לקבל. האוכל במצב של רקבון וריח נורא נודף מחדר האוכל שאי אפשר אפילו להיכנס אליו. אין פעילויות חברה. פשוט מלון מת ביחס למלון השני שכל הזמן רועש בבריכה ומוזיקה ופעילות. זה פשוט דוחה, מגעיל ואף מעליב לראות את כל האורחים מכל העולם במלון היפה ואנחנו הישראלים בצד השני במלון השומם והמצניח. פנינו לסוכנת במקום של אשת טורס בשם אמיליה וביקשנו לדעת למה אנחנו הישראלים כאן ולא במלון היפה היא אמרה שנציגים מאשת טורס ביקרו במקום ושהם יודעים בדיוק איך נראה המלון. אם הם יודעים, איך הם מעיזים למכור חבילות לבית המלון הזה? כמו כן אניח ושתי אחיותיו בשנות החמישים שלנו הזמנו חבילה ואשת טורס מכרה לנו חבילה בסך של 1,850 ש"ח כל אחת מאיתנו בחדר אחד, כשנכנסנו לחדר החדר היה מאוד קטן ואחת המיטות היא מיטה מברזל והמזון בעובי של 4 ס"מ, ביקשתי שיחליפו לי את המזרן ושאין לי בעיה לישון על הרצפה הם לא הסכימו הודעתי להם שאני נשארת לישון בלובי עד שיביאו לי מזרן נורמלי כדי שאוכל לישון בו, אף אחד לא התייחס אלי ואחרי שינת לילה בלובי של המלון וקצת צעקות אכן העבירו אותנו למלון השני. אך זה לא אמור להיות כך וכולי תקווה שהעניין יטופל וששאר הישראלים הנוסעים לבורגס יהנו ממלון טוב ושיותר לא יפנו את הישראלים למלון גלובוס לבניין של העמידר. אנחנו משלמים מספיק כסף כדי שנוכל להנות משהייה טובה נוחה ונעימה.
עלבון סוג הנזק :
למכור חבילות למלון החדש ולא לישן. פתרון נדרש :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה