פרטי התלונה

תלונות אשת טורס

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע/ הבטחה כוזבת נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש יולי יצרתי קשר עם נציגה בשם לימור זיגדון לגבי נופש בקלאב הוטל באילת ולאחר שבררתי פרטים מדוייקים יותר בקשתי לנתק את השיחה ככדי לתאם סופית עם בעלתי את הפרטים .הנציגה אמרה שתחזור אלי בעוד 5 דקות ומיד חזרה כדי למהר לסגור את העיסקה.ובה מסרה במפורש שקבלת החדרים משעה 14-16:00.ועזיבה בשעה 11:00.ומסרה שתשלח במייל את השובר למלון .חיכתי 3 ימים {שבת כלולה}ולא קיבלתי שום מייל .וכל פעם שהייתי מתקשרת היא לא היתה ואמרו שימסרו לה אך היא לא חזרה כפי שעשתה לפני שהעיסקה נסגרה .מאוד כעסתי וביקשתי לבטל את העיסקה ואמרו שאצטרך לשלם קנס.בקשתי את האחראי -הגעתי למיכאל יהודה הסברתי לו את השתלשלות העניינים ומה הוביל אותי לכך .הוא אמר שהוא ירשום בהזמנה חדר מול הבריכה לבקשתי ואקבל VIP..ביקשתי שישלח לי את זה במייל הוא אכן שלח בתוך זמן קצר.בהגיעי למלון קיבלתי בקושי חדר בשעה 17:30 עם המתנה מורטת עצבים ולאחר נסיעה מעייפת.קיבלתי חדר מול הבריכה .אך VIP הם לא מכירים מזה.התקשרתי למחרת למיכאל ומסרתי לו שידבר איתם הוא אמר לי לדבר ושהוא לא יכול לעזור .מספר פעמים ניסתי להשיג אותו כי הוא השאיר לי את הטלפון הישיר אך הוא לא ענה כשזיהה הפלפון שלי.כשהתקשתי בבקר השני לשהייתי במלון מפלאפון אחר הוא ענה לי כשהצגתי את עצמי אמר שיש לו שיחה עם מישהו ושהוא יחזור אלי ושהוא לא יכול לעזור ,אמרתי שאני לא מעוניינת שיחזור אלי ושאני אתלונן וזו החופשה האחרונה שאני מזמינה דרך החברה ושאדאג לידע את כל חברי ומכירי.בנוסף בדלפק המלון אמרו שאני לא הראשונה שאשת טורס מבטיחה הבטחות שהמלון לא יכול לעמוד בזה.אסת טורס ממהרים לסגור אך לא עומדים במילה וזה חבל .אז ראו הוזהרתם .
עוגמת נפש סוג הנזק :

אשת טורס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה