פרטי התלונה

תלונות פנדה

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומזלזל, הטעיית לקוח, רמיסת זכויות הצרכן נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב אשל 2 , מבנן 3 , בניין אופק 1 כתובת:
נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
החזרתי נתב אלחוטי היום(9.3.09) לאחר שסופק לי פגום.המוצר הוחזר באריזתו המקורית ועם הניילונים ונקנה רק יומיים לפני כן בסניף נשר.מאחר שלא היה במלאי מוצר דומה, ביקשתי להחליפו במוצר אחר במחיר כפול.
הם טענו שעליי לעבור ראשית דרך התמיכה של היבואן(בנדא) והוא זה שיאשר.לאחר שיחה עם התמיכה(המוכר ואני דיברנו איתם), הם אישרו את ההחלפה,אך האחראית על הסניפים(אורלי) אשר יושבת בקיסריה הורתה למוכר לא להחליף עד אשר יגיע פקס אישור מהתמיכה, כי לטענתה היבואן לא מקבל מוצרים פגומים.

לאחר המתנה של שעה הבהרתי למוכר שענייני הבירוקרטיה הללו לא צריכים לפגוע בי בתור צרכן, ואני מעוניין לבצע ההחלפה מאחר שקיבלתי אישור לכך כפי שדרשו, ואת ענייני הניירת הם צריכים להסדיר בעצמם עם התמיכה.
לאחר שיחה נוספת עם האחראית על הסניפים, היא הורתה למוכר לא להחליף בשום פנים, אלא אם אסתפק בהחזר של 85% מסכום הרכישה.

משלא הסכמתי ודרשתי שיבטלו לחלוטין את העיסקה, האחראית על הסניפים נאותה לשוחח איתי בטלפון, ואמרה שהעיסקה לא תבוטל בכל מקרה. כשדרשתי מוצר חדש במקום זה הפגום היא אמרה לי "לבוא לקיסריה לקחת". התעקשתי לצאת עם מוצר חדש, והיא אמרה שזה יעשה אותי גנב ומשם אצא רק עם המוצר הפגום.
כעבור רגע חטף מידה את הטלפון אדם בשם יאיר, המכנה עצמו מנכ"ל,
ובטון מאיים אמר לי שלא אקבל אפילו זיכוי על סך 85% וטרק את הטלפון בפניי.
כל האירוע הזה התרחש בסניף החברה בנשר, אל מול המוכר, קונים ועמית שלי לעבודה.
השארתי את המוצר בסניף לאחר מילוי טופס תיקון, התקשרתי שוב אל היבואן(בנדא) וביקשתי ממנו שיאשר את הזיכוי. הוא אמר שהם יקבלו את המוצר אם פנדה מחשבים תחזירו מאחר שהיה חדש לגמרי, וזאת בסתירה מוחלטת למה שטענו בפנדה מחשבים. היבואן הבהיר לסניף בנשר את העניין הזה שוב, אך ללא הועיל.
עוגמת נפש, בזבוז זמן יקר וכסף סוג הנזק :
התנצלות אישית מהמנכ"ל ומהאחראית על הסניפים. החזר כספי מלא על המוצר. פתרון נדרש :

פנדה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה