פרטי התלונה

תלונות פנדה

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: טיפול ויחס מזוויעים בסניפי "פנדה מחשבים" נשר – קיסריה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
המכתב אשר נשלח לכבוד מנכ"ל פנדה:
לכבוד מנכ"ל עו"ד יאיר סאטובי שלום רב!


הנדון: טיפול ויחס מזוויעים בסניפי "פנדה מחשבים" נשר – קיסריה


בתאריך: 18/05/08ניגשתי לחנות "פנדה מחשבים" עם מעבד אשר שוויו אז היה מעל ל-7000 ש"ח וקניתי חומרה בסכום של עוד 7000 ש"ח יש לציין שמהתרשמויות קודמות מהחנות ומאותו יום נותרו בי דעות חיוביות למדי. כמו כן תרם לזה שהמחשב היה מוכן לאחר שבוע בלבד.

עד כאן הכל טוב ויפה רק שאז החלו הבעיות: לאחר כמה חודשים (לכל המרבה חודשיים) שמתי לב שהמחשב נכבה לאחר מספר שעות פעולה. לפעמים עניין של שעות, לפעמים עניין של מספר ימים.
יש לציין שאני חייל ולא נמצא הרבה בבית לכן לא הוטרדתי יותר מדי מהעניין ולאחר שוידאתי שהבעיה במחשב ולא בהפסקות חשמל / ליקויי חשמל אצלי בדירה, לקחתי את המחשב לתיקון בסניף נשר. לאחר שבוע מתקשרים אלי ואומרים שהמחשב חזר מהמעבדה ואני מוזמן לבוא ולקחת אותו (בדיעבד כאשר לקחתי את המחשב גיליתי שהם לא מצאו כלל בעיה) עוד באותו סופ"ש המחשב נכבה לאחר פעולה של כמה שעות בלבד, לאחר כמה שבועות בהם הבעיה החריפה החזרתי את המחשב לתיקון.
הפעם המחשב בילה בתיקון יותר מ-21 יום ולאחר שהתקשרתי למעבדה הבטיחו שיחזרו אלי בהקדם ( מה שלקח להם כמה שעות שלמות) ואמרו שהבעיה בכונן קשיח והוא יוחלף בחדש והאם ישנו מידע שאני צריך שישמר, כמובן שביקשתי לשמור כמה שיותר מהמידע. הם לא טרחו לציין שזה יעלה לי סכום נוסף למרות האחריות אשר בתוקף!
כאשר אבי, ד"ר דגלין יורי בא לקחת את המחשב מהסניף בנשר אותו מוכר העונה לשם דימה אשר היה כה אדיב עמי ביום קניית המחשב התפרץ על אבי ודרש 180 ש"ח כסכום חיוב על התיקון ואם לא ישלם אז יקבל את המחשב דרך בית משפט (שינוי אווירה מעניין הלא כן?) האדון הנכבד הודיע גם שהודיעו לי מבעוד מועד על החיוב וזה באישורי. אז עד כאן יש לנו גם סחיטת כספים וגם שקר ללקוח. בהחלט יחס נהדר מחנות אשר כה מתגאה במוניטין שלה!
מן הסתם שאבי שילם את המחיר ולקח את המחשב ואולם אשר חזרתי הביתה גיליתי שהמחשב הגיע במצב של מוות קליני והוא פועל בסביבות עשר דקות לפני שנכבה. עוד באותו יום לקחתי את המחשב שוב לנשר (התאריך הוא:5/02/09 ) הפעם דימה שלנו היה אדיב והבטיח שיטפל בבעיה בעצמו. המחשב עדיין בתיקון.

נעשה חישוב מהיר של זמן התיקו כולו: 70 ימים שזה יוצא יותר מחודשיים שזה יוצא יותר מדי זמן לתיקון של כל פריט אלקטרוני!
רק העניין המפתיע הוא שהמחשב כלל לא תוקן! ולמעשה הבעיה כלל לא נמצאה! המחשב ברגע זה נמצא במעבדה בקיסריה והטכנאים אינם יודעים מה לעשות עמו!
כמובן שהתקשרתי וכמובן שכל פעם קיבלתי תירוצים שונים ושקרים למיניהם : הבעיה בספק כח, הבעיה בלוח אם, הבעיה בכרטיס מסך, הכל תקין ישנה בעיית תאימות או השקר האחרון של אדון סמי (מנהל שירות לקוחות) אני עושה את מיטב מאמציי,אל תדאג תקבל את המחשב עד סוף השבוע.
כל העניין עבר מזמן כל גבול והגיע למצב אבסורדי. אני מרגיש שנגזל ממני כספי ובעצם מאז שהמחשב בתיקון ספגתי רק השפלות וטרטורים, אינני רואה איפה השירות הבסיסי של החנות במיוחד לאור חוצפתו של אותו דימה מסניף נשר ומפי סמי מסניף קיסריה.

כרגע אני ללא מחשב עובד אשר לא ידוע מה בכלל יעלה בגורלו והאם ניתן לתקן אותו ומתי ואיך אני אקבל את המחשב חזרה. זהו מצב בלתי נסבל מבחינתי במיוחד לאור העובדה שחיכיתי זמן כה רב! אני מצפה שתתערב בנושא והנושא יטופל בהקדם האפשרי!

אני דורש את סיום הפרשה באופן מיידי, את הארכת האחריות שלי ללפחות עוד שלושה חודשים עקב הזלזול של טכנאיי פנדה ואני דורש פיצוי הולם על עוגמת הנפש שנגרמה לנו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פנדה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה