החזרת פריט שנרכש |
נושא התלונה: |
יום ראשון 24 ינואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
קיסריה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב נייד של חברת DELL בחנות פנדה הנמצאת באזור תעשיה בקיסריה. המחשב התגלה כתקין אך לא מתאים לצרכיי ורציתי להחזירו לחברה (בהתאם לחוק הגנת זכוחות הצרכן, שלושה ימים אחרי רכישה ובאריזה מקורית, דרך הגב!) או להחליפו באחר, אך בחנות קיבלתי תשובות לא מכובדות ונתקלתי בסירובים. האחראית אורלי יודעת רק להפנות לקוחות (במקרה שלי לשרות המשפטי של החברה), איננה מטפלת בשום דבר, לא עושה שום מעמץ כדי לפתור בעיה לשביות רצון של הצדדים ואפילו לא יודעת לדבר בנימוס.
העניין עדיין לא פתור.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|