פנדה מחשבים אינה מכבדת את הסכם האחריות למוצריה ומספקת שירות לקוחות לאחר קניה מהמזלזלים ביותר בישראל |
נושא התלונה: |
יום חמישי 22 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
פארק עסקים דרומי - קיסריה. רחוב אשל 2 , מבנן 3 , בניין אופק 1. |
כתובת: |
קיסריה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
החנות אינה מכבדת את הסכם האחריות למוצריה ומספקת שירות לקוחות לאחר קניה מהגרועים ומהמזלזלים ביותר בישראל.
לאחר ניהול שיח של חמישה חודשים עם החנות כאשר כל מה שרציתי היה לקבל מהחנות מוצר חדש כנגד מוצר תקול אשר היה באחריות החנות גיליתי שפנדס היא החנות הגרועה ביותר ממנה קניתי אי פעם, אנשי השירות דאגו לבזבז את זמני במשך חמישה חודשים, הבטיחו הבטחות סרק באשר לשליחת המוצרים חזרה אלי ודאגו לכך שאחווה את חווית הקניה הגרועה ביותר בישראל.
נכון להיום, החנות עדיין לא שלחה לי את הזיכרון התקין והגעתי למסקנה שככל הנראה החנות פועלת בצורה מזלזלת מול לקוחותיה ובמידה ותצטרכו להפעיל את האחריות אנשי השירות יתעלמו מדרישותיכם, יאבדו את הזמנתכם, יעכבו את השילוח (חמישה חודשים לפחות) ובסופו של דבר יחזירו לכם את המוצר התקול חזרה זאת לאחר שיספרו לכם בטלפון כי זוהתה התקלה ומוצר תקין נשלח אליכם.
הבעיה עם החנות בהרחבה:
רכשתי מערכת מחשב עם אחריות לפני כשנתיים, לפני 5 חודשים זיהיתי תקלה בכונן הקשיח ובזיכרון המחשב (זאת בבדיקה מקצועית במעבדת מחשב במרכז - כדי שלא אצטרך לשלוח את כל המחשב לקיסריה) לאחר שהתקשרתי לחנות וביקשתי את שירות הלקוחות גיליתי שצריך להשאיר מס טלפון והם חוזרים אליך, בד"כ יממה אחרי או בכלל לא.
לאחר שיחה עם החנות הבנתי שעלי לשלוח את המוצרים בדואר רשום לחנות, הזיכרון והכונן נשלחו ואחרי חודש החנות קיבלה בהצלחה את שניהם (לקח להם חודש להוציא את הזיכרון מהדואר) נאמר לי שהמוצרים תקולים וכעת נשלחים ליבואן להחלפה.
מאותו רגע התקשרתי לחנות כל שבוע כדי לברר מה המצב עם המוצרים, כבר היה לי את הטלפון הישיר של שירות הלקוחות ושוחחתי ישירות עם מנהל שירות הלקוחות (סמי) שכל שבוע אמר לי שהוא מטפל בזה. ככה עברו ארבעה חודשים, התקשרתי לחנות כרגיל והפעם נאמר לי שהגיעו מוצרים חדשים והם בחנות וכי גם שידרגו לי את הכונן הקשיח בחינם מ250 גיגה ל320 גיגה (בהתחלה ביקשו שאני אשלם על זה).
שמחתי מאוד ולאחר כשבוע התקשרתי לחנות, סמי אמר לי שהם לא מוצאים את הזיכרון, עברו שבועיים, התקשרתי שוב ונאמר לי שמצאו את המוצרים ושולחים לי אותם.
השבוע קיבלתי את הדואר לו חיכיתי חמישה חודשים, הזיכרון ששלחו לי הוא הזיכרון התקול ששלחתי לפנדס מלפני חמישה חודשים, החברה טוענת כי שונו צלעות הקירור ביחידות הזיכרון. לקח להם חמישה חודשים להודיע לי את זה וכן זאת בלי קשר לעובדה שהטענות הן ללא כל בסיס שכן אם חסרות לצעות קירור כך נמכר לי הזיכרון על ידי פנדס שכן כל מה שעשיתי היה לנתקם מהמחשב ולשלוח אותם.
וד"א שלחו לי כונן קשיח 250 גיגה ולא 320 כפי שהבטיחו.
הזילזול הנוראי בלקוחות, באחריות והטיפול מבוצע בחוסר מקצועיות מוחלטת, אני עדיין מחכה לזיכרון התקין ונראה כי עכשיו שהחנות טוענת שהזיכרון אינו תקין אז הסיפור מבחינתה נגמר, אנא עיזרו לי לקבל זיכרון תקין מהחנות כפי שמגיע לי על פי החוק.
|
ביזבוז זמן |
סוג הנזק : |
שילחו לי יחידת זיכרון חדשה וכונן 320 גיגה כפי שהובטח לי טלפונית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|