פרטי התלונה

תלונות פנדה

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום שקרי והטעיית הצרכן נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דרך חברון 60 כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.10.10 רכשתי מחשב נייד בסניף באר שבע ממוכר בשם אמיל.
המחשב מסוג LENOVO דגם G560.
כשהגעתי לחנות, נכנסתי יחד עם אמיל המוכר לזאפ לצורך השוואת מחירים.
הגענו לאתר של אייבורי, כשראינו מפרט דומה, במחיר כמעט זהה, אך ללא כרטיס המסך הנפרד.
אמיל ציין זאת כיתרון של המחשב של פנדה, ולכן החלטתי לרכוש אותו דווקא מהם.
מחירו עמד על 2,890, כשהיה כתוב במפורש במפרט (מצורף) שהמחשב כולל כרטיס מסך 310M 512Mb Geforce.
בנוסף, שידרגתי את המחשב והוספתי לו זיכרון של עוד 2GB במחיר של 250 ש"ח, כשהובטח לי שהוא יורכב בסניף המרכזי (ללא תוספת תשלום כמובן).
לאחר מס' ימים (15.11.10) הגיע המחשב אל הסניף. כשהגעתי התברר שהזכרון הגיע בנפרד.
אמיל הרכיב אותו בעצמו, ללא כלים מתאימים יש לציין (סכין יפני כדי לפתוח את המכסה).
לאחר שבדקתי בבית את מפרט המחשב, התברר כי אין בתוכו את כרטיס המסך המדובר (Geforce).
בנוסף, כרטיס הרשת שהיה אצלי במחשב אינו היה כפי שמפורט.
חזרתי שוב לסניף בב"ש. לגבי הכרטיס רשת אמיל לא הצליח (נראה גם שלא ניסה) להבין אם זה כרטיס הרשת שהובטח, ונפנף את העניין בטענה ש"סוג הכרטיס אינו חשוב".
לגבי כרטיס המסך - אמיל אמר שאני צודקת ואכן הוא מופיע במפרט.
לאחר שבירר מול הסניף המרכזי, הוא ביקש מאיתנו להביא את הנייד כדי שיחליפו לי אותו לדגם שהופיע במפרט.
הוא הבטיח לי שיחזרו אלי עם תשובה לגבי הנייד באותו השבוע. כמובן שזה לא קרה.
התקשרתי אליו ביום שני 25.10.10, ונאמר לי שהטיפול אצל אורלי , מנהלת הסניף הראשי בחדרה ואני צריכה לדבר איתה.
לא הצלחתי להשיג אותה, ושלחתי לה מייל לאחר שהבטיחו לי "שהיא חוזרת לכל מייל באותו יום".
לא קיבלתי ממנה תשובה.
למחרת, ביום שלישי 26.10.10, התקשרתי שוב לאורלי, ושוב הנציגים לא רצו להעביר אותה, ואמרו לי שהסניף בבאר שבע יחזרו אלי תוך דקה עם תשובה.
כמובן שגם זה לא קרה.
התקשרתי אל הסניף בבאר שבע ואמיל אמר לי שיש שתי אפשרויות : 1. ביטול עסקה. 2. לבחור מחשב באותו המחיר.
לא הסכמתי להצעה הזאת.
דיברתי עם אמיל שיפצה אותי על הכרטיס מסך (פיצוי כלשהו באותו הסכום או זיכוי) או לחילופין שימצא לי מחשב במחיר כזה עם מפרט זהה.
אמיל לא הסכים, וכנ"ל גם אורלי, שציינה שאפילו קיבלנו התקנה חינם (דבר שהובטח ולא בדיוק נעשה כמתוכנן) ותיק מתנה (דבר שלא קרה). אורלי אמרה שאם יש לי בעיה שאני אפנה במייל למנכ"ל החברה.
שלחתי מייל למנכ"ל החברה, מר יאיר סטובי, בתאריך 27.10.10, המפרט את הסיפור.
כמובן שגם הוא לא השיב לי.
בלית ברירה, ובאין מענה, נאלצתי לבטל את העסקה בתאריך ה-31.10.10.
וכמובן שיום אחרי הם שינו את המפרט באתר שלהם (יש לי העתק של המסמך המקורי שפורסם).

חוץ מהתרוצצויות הרבות שנגרמו לי בגלל חברת פנדה, החברה גרמה לי להאמין שכדאי לי לקנות דווקא ממנה ולא מחברה מתחרה בגלל המפרט המצויין שלה.
הפתרון של החברה היה הכי קל ונוח מבחינתה כדי לא להפסיד כסף.

היה כאן פרסום שקרי והטעיה בוטה. וכמובן שגם התעלמות מוחלטת.
לאור הטעות שהם עשו בפרסום, חובתם להשיג לי מחשב עם מפרט זהה למה שהם פרסמו, או לחילופין לזכות אותי או להביא לי פיצוי הולם.

מצאתי את אותו המחשב שפנדה פרסמו בחברה מתחרה בשם "אייבורי".
המחיר שלו הוא 3,290 ש"ח, כמובן ללא תוספת הזיכרון (2GB) שהזמנו שהיא עוד 250 ש"ח.
מדובר בתוספת של 440 ש"ח בלבד!
קישור למפרט באייבורי http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=5727&CatCode=315

אודה על עזרתכם.
בתודה מראש,
אינה קלייטמן
050-8346208

(במידה ואיני זמינה ניתן ליצור קשר עם חנן 052-5556705)
עוגמת נפש סוג הנזק :
מחשב עם מפרט זהה למה שהם פרסמו, או לחילופין לזכות אותי או להביא לי פיצוי הולם. פתרון נדרש :

פנדה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה