פרטי התלונה

תלונות פנדה

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתנערים מאחריות למוצר ולא עונים לשיחות/מייילים נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב אשל 2 , מבנן 3 , בניין אופק 1, פארק עסקים דרומי - קיסריה. כתובת:
קיסריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כרטיס מסך של חברת אלבטרון אשר נקנה בחנות ונמצא בתקופת האחריות התקלקל. החנות מסרבת להחליף/לתקן את הכרטיס בטענה כי היבואן פשט את הרגל. לשאלתי מיהו אותו יבואן אין תשובה כבר שבועיים - יאיר המנהל אשר לטענת העובדים הוא היחיד שיכול לענות על שאלה זו אינו עונה למיילים או לטלפון. עובד החברה בשם ברוך הבטיח שיצור קשר עם המנהל וישאל אותו לפרטי היבואן אך יותר משבוע לטענתו לא קיבל תשובה מהמנהל. פנדה מחשבים אינה מצרפת אחריות בכתב למוצרים שלה כפי שמתחייב בחוקו מתחבאת מאחורי התקנון הרשום באתר החברה בו רשום כי האחריות היא על ידי היבואן. בזמן הרכישה אין כל קישור או הפניה לתקנון האתר אלא רק בזמן פתיחת משתמש חדש (שני ארועים אשר אינם חייבים להיות סמוכים זה לזה).
לאורך כל התקופה מחשב שנקנה באלפי שקלים מושבת לגמרי.
החלפת/תיקון כרטיס המסך פתרון נדרש :

פנדה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה