פרטי התלונה

תלונות קראון פלאזה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש בזמן שהות במלון נושא התלונה:
אילון ניר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏13 ‏אוגוסט ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ירקון 145 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני באמת לא יודע מאיפה להתחיל אבל ניתן לסכם (ואני עוד במלון) את השהות שלי בקראון פלזה תל אביב כהשפלה!!
הכל התחיל כשרצינו, אני ואשתי לחגוג להורים שלה 30 שנות נישואין, הזמנו מקומות במלון מעכשיו לעכשיו וכל הזמן ציינתי בפני הבחורה ממחלקת ההזמנות שיש לי תינוק וחשוב שיהיה מקום לולו בנוסף למיטת ילד הנפתחת.
כמובן שהבחורה אמרה לי אל תדאג לא תצטער אני מבטיחה לך שלא תתאכזב..אז זהו שלא!!! הגענו למלון (יש לציין שוידאתי שיש הזמנה כזאת ) וכמובן שחניה אין לא למעלה ולא בחניון אתרים..אוקיי זה זניח..הגענו לחדר..וכמה "מפתיע"- לא לול ולא מיטה נפתחת לבן הגדול שלי. התקשרתי ללובי מהנייד שלי כי מהטלפון בחדר הם פשוט לא עונים!!!
וביקשתי שיבואו מהר...הגיע בחור נחמד, הסתכל לי על מיטה ואמר לי נשים לך מזרון!!! אמרתי לא לו נראה לי..לאחר שבדקתי הלכתי לחדר השני של ההורים של אשתי וראיתי ששם יש ספה נפתחת..אמרתי לבחור אוקיי סידרת את המיטה לבן שלי איפה יש מקום ללול??אפילו הוא אמר לי צודק אין מקום, התקשרתי למחלקת הזמנות להגיד לאותה בחורה שכבר התחלנו ברגל שמאל..לאחר שעה של טלפונים בקשות והמתנות דאגו לי לאחראית והיא אמרה אין בעיה מחר על הבוקר אתם עוברים לסוויטה!!!אמרנו יאללה מתאים..למחרת בבוקר אשתי התקשרה ושאלה את הקבלה האם להעביר בעצמה את הדברים ואמרו לה אל תדאגי אנחנו נעביר, סידרנו את הדברים בצורה מרוכזת שיהיה למעבירים יותר קל, הלכנו לבריכה(אין בריכת ילדים)אכלנו שתינו...ועדיין לא העבירו את הדברים , אשתי הלכה להתלונן ואכן לאחר חצי שעה העבירו לה את הדברים , הלכתי לקבלה לפני שעלינו לקחת את המפתח ושאלתי את הבחורה יש לול ומיטה שמוכנים לידלים שלי?אמרה לי בביטחון "אכן כן", ושוב הגענו לחדר לא לול ולא מיטה מוכנה , ושוב טלפון לקבלה ושוב לחכות שיביאו...לאחר שאשתי התחילה לסדר היא שמה לב שחסרה שקית שלא הביאו אותה מהחדר...השקית שעליה הלוגו של המלון הכילה את הדברים אולי הכי חשובים לנו- האוכל המיוחד של הבן שלי(הוא אלרגי לחלב וניתן לקנות את האוכל שלו רק במרשם מיוחד) משקפי הראיה היקרות של אשתי(בגלל המספר הגבוה שלה) וכלי רחצה. הפעם לא התקשרתי אלא הלכתי פיזית עם אשתי לקבלה, הם התחילו לברר בנתיים אשתי כולה בלחץ כי הילד היה חייב לאכול בעוד 3/4 שעה..לאחר בדיקה שלהם לא מצאו את השקית..אני התקשרתי לסופר פארם באבן גבירול לראות שהם פתוחים ושיש להם את המרשם המיוחד של הבן שלי , הןא אמרו לי שיש לי בדיוק שעה להגיע לפני שהם סוגרים..באותו זמן אני שומע את אשתי בוכה להם שאיך הם איבדו שקית שהייתה על המזוודה!!!
האוטו שלי חנה במקום מסודר וידעתי שאם אני מזיז אותו לא אמצא אותו שוב...אבל בכל זאת טסתי לסופר פארם ובדיוק שהגעתי התקשרה אשתי להגיד לי שמצאו...אבל בלי הדייסה של הילד(לא האוכל "רק הדייסה") כנראה שמישהו במלון היה ממש רעב :-( , קניתי כמובן דייסה לבן שלי, וכשחזרתי נאלצתי לחנות בחניית אתרים שעולה לי 120 שקל!!!! התלוננתי שוב(כבר הרגשתי כאילו אני "אשם" בכל ההתרחשויות) והמנהלת החוצפנית אומרת לי נזכה אותך על חנייה...ולאחר שהסברתי לה שמאז שאני מגיע אני רק מטורטר!!! במהלך ארוחת שישי עם ההורים של אשתי(שלחגוג יום נישואין הם לא לא יחגגו כמו שצריך!!) מסתבר שאנשי הביטחון החוצפנים נכנסו לחדר של ההורים של אשתי ושלי וחיפשו את השקית...כאילו שמשעמם לי והחבאתי אותה בחדר ועוד הם שואלים את אבא של שאשתי(שבקושי מבין עברית)אם שמת את השקית באוטו..זה פשוט השפלה לא יודע איך לכנות את זה אחרת...אני לא רק מאוכזב מכל מה שקרה אלא מדרך התגובה של המנהלת שכל מה שהיה לה להגיד לי זה זיכוי על חניון...לאשתי נמאס, ההורים של אשתי מנומסים מידי כדי להתעצבן ואני מרגיש מושפל כי סך הכל רציתי לחגוג להם!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי חלקי על השהות במלון- זה מה שאני בתור איש שרות מ2008 הייתי עושה!!! פתרון נדרש :

קראון פלאזה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה