פרטי התלונה

תלונות קראון פלאזה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי במלון קראון פלאזה בירושלים נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏יולי ‏2017 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
העליה 1 ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
הזמנתי 2 חדרים עבורנו ועוד זוג נוסף לאירוח במלון קראון פלאזה בירושלים ללילה אחד .בהגיענו לחדר התברר שהכספת נעולה והיינו צריכים להמתין לאיש ביטחון שהיה צריך להגיע ולפתוח אותה עבורנו . בזמן שהמתנו ( לשווא) נכנסתי להתקלח - ואז הסתבר שהצינור של המקלחת משפריץ מכל הכיוונים - זה יכול להיגרם מכמה סיבות :
1. המנקה לא ניקתה את האמבטיה (כי אם הייתה מנקה הייתה צריכה לראות שהצינור משפריץ לכל עבר ) .
2. המנקה דיווחה אך איש האחזקה לא תיקן ( דבר לקוי לכשעצמו מבחינת תחזוקת החדרים) .
3. המנקה ראתה שהצינור לא תקין אך לא דיווחה לאיש האחזקה .
מאחר ואיש הביטחון לא הגיע והיינו צריכים לצאת - עברנו דרך הקבלה על מנת לדווח להם על התקלות - היו 2 פקידי קבלה והתחלתי לשטח בפני אחד מהם את טענותי - בעודי מדברת איש הקבלה השני הראה לחברו משהוא במכשיר הנייד שלו - ואיש הקבלה הפסיק להקשיב לי והתפנה לחברו - לרגע הרגשתי מושפלת וביקשתי ממנו את תשומת ליבו .
הנ"ל התעשת ו " הקשיב " לטענותי - הבהרתי לו שלגבי הכספת אין צורך שיגיע איש ביטחון מאחר ויצאנו מהחדר , אך לגבי הצינור הבהרתי לו חד משמעית שעד שנחזור הצינור יוחלף - ואכן כך היה . מאד מצער שרשת מלונות כמו קראון פלאזה שהמחיר אותו שילמנו ( למעלה מ 200 $ - 750 ש"ח ) נקבל חדר ברמת תחזוקה מהנמוכות שקיבלנו מכל בתי המלון בארץ ובעולם .
בנוסף היום בבוקר רצינו לשחות בבריכה אך בהגיענו ביקשו לא להיכנס מאחר ומי שהוא עשה צואה במי הבריכה !!!!!!
כאן המקום לציין שרמת התחזוקה והניקיון בבריכה מאד נמוכה - גם כורסאות הישיבה וגם ניקיון הבריכה עצמה לוקה בחסר .
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת מענה לתלונתי - מדובר ב 2 חדרים !!! פתרון נדרש :

קראון פלאזה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה