אירוח מאכזב בקראון פלאזה ירושלים |
נושא התלונה: |
יום שני 04 יוני 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש יוני השנה התארחנו המלון קראון פלאזה ריושלים כחלק בקבוצה מאורגנת מקום עבודה. היינו במלון 4 ימים משני עד חמישי.היחס המזלזל התחיל עוד בשלב בירורים טלפוניים בנושא הגעה והסדרי החנייה.
חניון של המלון קטן מאוד וגם בתשלום. לשאלה מה ניתן לעשות אם לא תהיה חנייה עלו לי " את תסתדרי, חפשי באזור" .
בצ'ק אין המתנו זמן רב - עובד קבלה טיפל באורחים דוברי אנגלית קודם , גם באלה שבאו אחרינו.הנקודה של התייחסות נדיבה ועדיבה יותר כלפי תיירות חו''ל ראינו לאורך כל הביקור שלנו במלון.
נופש אורגן ע''י ועד עובדים והובטחו חדרים גדולים. עלינו לחדר - גודל של כלוב .לאחר פתיחת מזוודה לא נשאר מקום לעבור, צבע מקולף על הקירות, ריח מוזר בחדר....
ביום רביעי חזרנו בצהרים מהטיול ולא יכולנו לפתוח את החדר. בקבלה לא ענו לטלפון ובעלי ירד לדבר איתם. תשובה שהוא קיבל: מה אתה רוצה - אתם עזבתם... (קבוצה עדיין במלון עד יום חמישי, לא עשינו צ'ק אאוט....). לקח לבעלי זמן לשכנע אותם לפתוח לנו את החרד. החדר היה , כמובן לא מסודר, בלי מגבות. חיכינו עוד כשעה שהחדרנית תבוא אליינו עם מגבת.בכל פנייה נוספת לקבלה קיבלנו תשובות על גבול הצעקות - ההרגשה הייתה שאנו אורחים לא רצויים שמפריעים .הפסדנו יציאה לטיול יחד עם הקבוצה.
ארוחות ברמה ירודה, למרות שהיינו בחצי פנסיון - לאחר ביקור בחדר האוכל הלכנו לאכול בחוץ. בארוחת בוקר יומיים ברצף קיבלתי חלב עם נמלים.
לסיכום - אנו כל שנה יוצאים לנופש בירושלים. היינו במלונות רבים - לראשונה יצאנו מאוכזבים . למלון זה אנו לא נחזור והמלצתי גם לכל חבריי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|