פרטי התלונה

תלונות קראון פלאזה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארוחת חג מביישת< נושא התלונה:
מרום  מאי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
משה דיין 136 כתובת:
עזריאלי סניף חברה:
תיאור הבעיה:




שמי מירב לוי הגעתי למלון קראון פלאזה עזריאלי בתאריך ה25/3 יחד עם בן זוגי כאורחת של ליה יוגב שהתארחה אצלכם בחג.
אנו כמשפחה רצינו לאכול יחד את ארוחת החג בצהריים שילמנו 360שח ונכנסנו לארוחה שאינה עולה בקנה אחד עם מחיר זה:
הסלטים לא היו טריים,הדגים יבשים ויותר מהכל כאשר שאל אותנו אחד מאנשי הצוות איך היה האוכל ואמרנו לא טרי.
הוא ענה כולם מרוצים זאת לא תשובה עניינית כלל שכן אנחנו שיקפנו את מה שקורה בחדר האוכל בארוחת החג.
לצערנו התאכזבנו מאוד והעברנו הודעה זאת גם לאתר תלונה.
לטיפולכם,מירב לוי 0544816185
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי או מתן ארוחה חלופית פתרון נדרש :

קראון פלאזה שירות לקוחות

, תגובה:
אלה קרונקופ שם ותפקיד:
גברת לוי שלום רב,
בהמשך לפנייתך ערכנו בדיקה יסודית בהמשך להערותייך.
חשוב לציין כי אנו מקפידים על שימוש בחומרי גלם מהטובים ביותר, בדיקות איכות המזון נערכות ע"י מעבדה מוסכמכת לכך. כפי שציינתי בשיחתינו הטלפונית,שף המלון ליווה את כל הארוחות המוגשות באופן אישי.
צר לי כי לא קלענו לטעמך וכולי תקווה כי יזדמן לך לבקר במלוננו בעתיד. אשמח להעניק יחס אישי וליצור חוויה טובה יותר.
ליצירת קשר ניתן לפנות במייל [email protected] 03-7774005
תגובה:
אשמח להעניק יחס אישי וליצור חוויה טובה יותר.
ליצירת קשר ניתן לפנות במייל [email protected] 03-7774005
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה