פרטי התלונה

תלונות קראון פלאזה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שבת שלימה של סבל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
התארחנו אני וזוגתי ביבית המלון בשבת בתאריכים 7-8/6/13
לצערנו כאשר חזרנו מארוחת הערב גילינו כי קפץ החשמל בחדר. ולא אזכה להנות מתאורה ומזגן.
כיוון שמעלית השבת לא פעלה באותה שעה ירדתי 8 קומות ברגל כדי לספר בקבלה על התקלה.עליתי 8 קומות ברגל.
בקבלה שלחו עובד שירים את החשמל וגם יסדר את מצב השבת בחדר.
לאחר 5 דק קפץ שוב החשמל ואני ירדתי שוב 8 קומותובקשתי שאם התקלה לא מסתדרת שיעבירו אותנו חדר.
הפקיד בקבלה ענה שאין צורך ופשוט העובד שהגיע לא סידר נכון את מצב השבת וישלח עובד שמבין יותר - עליתי שוב 8 קומות
לאחר שהגיע העובד המבין יותר והרים את החשמל לאחר 5 דק' קפץ החשמל שוב הצלחתי לעצור אותו לפני שירד מהקומה ובקשתי שיעביר אותי חדר הוא אמר שזה לא אפשרי כרגע והרים שוב את החשמל ושעכשיו זה בטוח יעבוד - עיקבתי אותו עוד 5 דק והחשמל לא קפץ - שחררתי אותו. החשמל קפץ אחרי 10 דק'.
השעה הייתה אחרי 1:00 בלילה ובחוץ היה אויר טוב יחסית - אמנם ללא אור בשירותים אבל כבר לא היה לי כח לרדת ולעלות שוב 8 קומות - הלכתי לישון.
למחרת נמדדו בירושלים 35 מעלות
למחרת בבוקר פניתי לקבלה שוב וסיפרתי להם את הסיפור כולו. הם אמרו שאין אפשרות לעבור חדר ושאין שום בעיה כי העובדים של הלילה הם עובדי משק ולא תחזוקה ולכן הם לא יודעים לטפל בתקלה. -אבל ביום נמצא עובד תחזוקה שיטפל בתקלה וגם יבדוק שהכל בסדר.
כאשר חזרתי לחדר שוב גיליתי כי התקנה לא תוקנה- כמובן. ועקב החום הכבד ששרר לא היה לי כח לרדת ולעלות שוב - נשארתי לסבול עד שנמאס - ירדתי שוב לקבלה וסיפרתי על אכזבתי מהמלון. הפקיד הבטיח שהתקלה הזו לא הגיונית והיא תיפתר. כמובן שהתקלה לא נפתרה ורק כאשר במוצ"ש הרמתי את החשמל בעצמי זכיתי להנות ממזגן ותאורה 10 דק' לפני שעזבתי.
השאלה היא למה כאשר רואים שיש תקלה החוזרת שוב ושוב והארח מתחנן שיעבירו אותו חדר עדיין נשארים פקידי המלון אדישים לבקשה ומבטיחים הבטחות חסרות כיסוי.
שבת זו הייתה שבת של סבל עבורי -היה טוב יותר לו לא הייתי מגיע למלון כלל - בבית אגב אני יכול להפעיל מזגן בלי שהחשמל יקפוץ.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי על הנזק ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

קראון פלאזה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה