פרטי התלונה

תלונות קראון פלאזה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדרים מלוכלכים, נייגרה בשירותים לא עובדת, מים רותחים במקלחת, הפרת הבטחה של שירות הלקוחות. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
העליה 1 ירושלים כתובת:
תיאור הבעיה:
אנו שהינו במלון בחודש אוגוסט במשך 4 ימים והתאכזבנו עמוקות. החדר בו שיכנו אותנו לא היה ראוי למגורים: הנייגרה של האסלה לא עבדה, חדר האמבטיה היה מלוכלך מאוד ( שערות מאורחים קודמים, מדבקות שהדביקו על הקיר , הניקוז באמבטיה היה שבור ) ,לפי השטיח בחדר יכלנו לדעת מה המשפחה הקודמת אכלה, המצעים היו מלוכלכים ועם חורים והשיא היה שכאשר בעלי התקלח הפסיקו לפתע המים הקרים וזרמו מים רותחים בלבד שגרמו לו לכוויה בכף הרגל!



ביום השני לשהותנו , לאחר תקרית המקלחת, בקשנו להחליף חדר, לאחר מספר שעות בהן המתנו, רטובים מהבריכה ולכן ללא יכולת לצאת לטייל בעיר , הוצע לנו חדר שבו המזגן הרעיש כ"כ שלא ניתן היה לשהות בו. רק לאחר דין ודברים קשים עם מנהלת לשכת המנכ"ל קבלנו חדר אחר שמצבו היה סביר.

מיותר לציין שאנו יצאנו מהחופשה בתחושת תסכול, כעס,אכזבה ועצב מכך שלא הצלחנו להנות משירותי המלון וביזבזנו ימיי חופש מהעבודה וכמובן כסף.

בשיחה שערכתי עם הגב' כהן לירון,מנהלת לשכת מנכ"ל ויחסי ציבור, הנ"ל הבטיחה שנקבל פיצוי על עוגמת הנפש בדמות חופשה באחד ממלונות הרשת אותו נבחר. כשבועיים לאחר חזרתנו הביתה קבלנו מכתב ממנכל המלון ובו נאמר שהפיצוי שלנו הוא כניסה זוגית לארוחת בוקר וספא !!!!!!
שלחנו פעמיים אימייל למנכל המלון וניסיתי להשיגו בטלפון אך לא קבלתי שום מענה.
לא מספיק שהתעכזבנו קשות מהחופשה המשפחתית ובזבזנו את כספנו , הנהלת המלון לא עמדה בהבטחתה שלה לפיצוי!!!

קראון פלאזה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה