פרטי התלונה

תלונות נתניה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דוח חניה של עיריית נתניה מס 088300-4-4 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
ראשית אציין כי מזה חודשים ועל אף מאמצים שונים שעשיתי - אין כל אפשרות להשיג את חברת הגביה העירונית (הדס) ישנו מוקד הודעות שלוקח עבורם הודעות ואולם לא מחזירים טלפונים לעולם. לצערי גם פקסים אינם נענים.
פניתי אליהם בחודש ינואר 2010 בבקשה לביטול קנס (אשר עילותיו יפורטו בהמשך) ואולם רק כעת (חצי שנה אחרי) קיבלתי תשובה לבקשתי לביטול קנס והיא שבקשתי נדחתה ב "לא נמצאה עילה חוקית" וללא מתן כל הסבר!!!.
לצערי האפשרות האחרונה שנותרה לי, לאחר שעיריית נתניה מתעלמת מהוראות החוק הברורות והמפורשות אשר אושרו פעם אחר פעם בפס"ד שונים, היא להגיש המרצת פתיחה לביטול עיקול כנגד העירייה.
עפ"י טענת העירייה בשנת 2002 קיבלתי דו"ח חניה ע"ס 85 ש"ח. בהתאם לבג"צ סצ'י (1618/97) נקבע כי עירייה מחוייבת לשלוח הודעת קנס מדי פרקי זמן הקצרים מ- 3 שנים על מנת שעבירת הקנס לא תתיישן ואולם, מהיסטורית דו"ח חניה שהמציאה אלי העירייה (שם ניתן לראות את ההודעות שנשלחו אלי) ומתמצית רישום משרד הפנים מצאתי כי העירייה שלחה הודעת קנס אל כתובת ישנה בה איני מתגוררת מאז שנת 2005, כך שכפי הידוע לכם, סעיף 225 א' לחוק סדר הדין הפלילי וכן בג"צ 1618/97 סצ'י קובעים במפורש כי מקץ 3 שנים בהם לא התקבלה כל הודעה בדבר הדו"ח, דינו של הדו"ח התיישנות ובכל זאת העירייה מסרבת בתוקף לבטל את הקנס ואת העיקול שהוטל על רכבי.
בטרם אני פונה לערכאה שיפוטית, אני מבקשת לקבל הסבר מהעירייה (כי אני לא מצליחה לקבל זאת מול חברת הגביה) מדוע בקשתי נדחתה!!! ובכלל נדרש לשפר את השירות בחברת הגבייה בדחיפות לא יתכן שלקוחות משאירים אין ספור הודעות ואף אחד לא חוזר.!!!!!
כספי סוג הנזק :
ביטול העיקול פתרון נדרש :

נתניה שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה פרץ - מנהלת היחי שם ותפקיד:
תשובה לפונה נשלחה בתאריך 29.6.10 באמצעות חברת הדס תגובה:
החלטת התובע העירוני נשלחה לפונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה