פרטי התלונה

תלונות נתניה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דוחות חניה לעירית נתניה באמצעות חברת הדס נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
קבלתי דרישת תשלום לדוח חניה ובו קנס בגובה 470 כשהמקור 250 שח מחודש 12 2009.
זו הדרישה מספר 7 לתשלום דוח באותו מקום בדיוק, מתאריכים שונים במהלך 2010+2009,
1. מעולם לא קבלתי דוח חניה על השימשה, במקום זה, מלבד קבוצת דוחות זו המגיעה בדבוקה אחת ובהפתעה, +ודרישה לתשלום כולל של 6 ביחד בגובה העולה על אלף שח..
2. לאחר תשלום דבוקה א מגיע דוח מוקדם יותר, ובו ריבית פגורים , זהו דוח שלא ראיתי מעולם.
3. כל התקשרות אל המספר הרשום איננה שווה אפילו את החיוג -הם אינם עונים-לצורך קבלת פרטים וברור אני נתקלת בטלפן-נית הלוקח-ת פרטי ומבטיח-ה " טלפון חוזר עוד היום...." כך עבר לו שבוע בכל יום טלפון אליהם איומים/כעס/מתח ומצידם-, הבטחה,
ואינני יכולה לברר דבר! והזמן חולף ומועד התשלום המזהיר בא...
4. אין כל הוכחה לעברה זו, לא דוח במקום +ביום קרות המקרה, ולא צילום, מלבד תאריך שיכול כל אחד להמציא.
5.מאחר והעיריה במקום זה יודעת על קשיי החניה הותר בלילות לחנות בצמוד למדרכות אך למרבה הפלא וללא הודעה מוקדמת החלו דבוקות הדוחות להגיע בהפתעה כולל ריביות

אבקש עזרתכם בברור התופעה של גביה ללא יכולת ברור וקבלת מידע מינמלי על חובותי או הוכחה כי זהו הרכב שלי ולא שמישהו המציא כי שילמתי לפני שבוע אז אפשר ללכת אחורה לגביה ללא כל חובת הוכחה.

אי הוגנות במתן מידע והוכחה סוג הנזק :

נתניה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה