פרטי התלונה

תלונות נתניה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונות מים נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כאחת עשרה שנים (11!!!) גבתה עיריית נתניה מעשרות משפחות שהיו השלבי אכלוס של שכונה חדשה שלימים הפכה לשכונת עמליה סך של בין 400-500 ש"ח לכל משפחה/יחידת דיור.
הגסף ,שבערכים של היום בוודאי שווה יותר, יועד לצורך מה שכונה "קריאה ממוחשבת" של חשבונות המים.דהיינו עבור מערכת חשמלית , ממוחשבת כלשהי שמתקינים אותה על מונה המים ובעזרתה ניתן לקרא את במונה מאתר כלשהו במרכז העיר ולחסוך את הפקחים שעוברים מבנין לבנין וקראים ידנית את המונה על מנת לדווח על צריכת המיים.
זה היה ב-94-95. עד ליום המערכת לא מותקנת . הכסף שלנו נקבר עמוק איפשהו בעירייה.כל כך עמוק וכבר היום יש חברה חיצונית שקוראת את המונים[מי נתניה].
שאלתי היא זאת. האם עיריית נתניה מתכוונת להחזיר לנו כסף שנגבה עבור מטרה מסויימת ולא השתמשו לצורך זה [לצורך העניין זוהי אגרה לכל עניין].
אם לא [מישהו באמת מאמין שהם מתכוונים להחזיר את הכסף?. אפילו בלי ריבית והצמדה...] מתי תותקן המערכת? כשיבוא המשיח?

אלדד

נתניה שירות לקוחות

, תגובה:
אורנה פרץ - מנהלת היחי שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתך ,להלן תשובתנו לאחר בדיקה עם הלשכה המשפטית:
לא ניתן לקבוע כיום חד משמעית כי לא יעשו בעתיד שימוש במכשיר לקריאת מים
מרחוק "דיאלוג 2000".
בתכנון עתידי של מערכת קריאת המים מרחוק יתכן וייעשה שימוש במכשירים הנ"ל,
ולכן אין העירייה יכולה להשיב את הסכום בגין המכשיר .
נשמח לעמוד לשרותך בכל עת.
תגובה:
אין אפשרות להחזיר את הכסף פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה